Kesayangan ;)

18 January 2011

Dara Ke???

assalamualaikum



Entah berapa hari kebelakangan n nih, gua jadik resah, gelisah , makan kenyang, mandi basah, minum air kembong perot, belajar pown maken hari maken pandai. Entah ape yang mengganggu pemikiran dan kepale hotakku yang terbahagy kepade 2 bahagian nih. Nak kate ade hantu masuk dalam badan, alhamdulillah, gua x meracau-racau sampai lari-lari masok tasik depan rumah gua. Nak kate gua meroyan putus cinta, xdelah pulak, gua pown xde jugak stress xdapat jawab soklan lecture gua sampai gua rase hati gua resah gelisah tidak menentu sampai jadi kucar kacir hati gua nih.


Gua dah cube baring tengah panas, duduk dalam bilik separa gelap, duk dalam bilik termenung sambil meneran-neran, tapi gua masih gak xjumpe jawapan dier.Macamane nih?Gua kalaw dah terover resah, bahaye sangat boleh sampai gua membunuh diri nih.Help!help!Komenga!



*******************

Mungkin sebab aritu, gua adelah bermalam dengan seseorang dalam sebuah hotel yang bajet-bajet saje.Mase tu memang kami same-same mengantuk, gua masok jerk bilik tu teros gua melemparkan badan di atas katil hotel yang sangat empuk dan teramatlah indah itu. Gua teros xsedar ape yang dah berlaku.Bak kate orang, bile dah mengantuk, memang semuanya xhengat dah, katil yang terindah tetap di fikiran tanpe menyedari ape yang telah berlaku antara kami pada waktu itu.

Esok pagi-pagi dinihari, gua sedar dari mimpi indah, gua terkebil-kebil sambil melihat diri gua nih. Rupe-rupenye gua masih lagi berbaju dan berpakaian seperti yang malam sebelumnya.Tapi ape yang gua heran, budak laki tu dah ade kat lantai.Ape gua ke yang tolak beliau sehinggai  begitu dahsyat?Ouh tidak!!!!Jangan mati engkau sudahla. Teros gua malas nak amek taw pasal laki tu sambil dalam haty menarek nafas lege sebab xde serbuan daripada memane jabatan agama Islam.Fuhhhhh lega.

Pundi kencing gua memang dah meraung-raung untuk pergi ke toilet pulak pepagi bute itu.Gua menarek diri gua yang dalam keadaan separa sedar untuk ke toilet dan ape yang gua rase amatlah sakitt!!!!!Gua teros mengalirkan airmata kesayuan sebab meratap naseb diri gua yang malang nih.Teros gua keluar daripada toilet dan mendapatkan orang lahanat tu.Gua hempok-hempok beliau dengan cadar dalam hotel tu.Gua sepak-sepak dengan geram sepenoh hati menggunakan meja minum yang ade dalam bilik tu pulak.Gua rase geram!!!!Memang cilanat betol kau menodai gua sampai gua tergoda dengan kau!!!!!!Kau pergi berambus larh!!!!!Teros gua duduk di sisi katil hotel dengan menangis yang dah x ada ritma bunyi lagi dah.


***************************


Mungkin ke itu sebabnye hati gua gelisah......





Atau






Ada lagi yang lain nih.....













Baru gua sedar yang sekarang gua dah x suci, bermakna gua dah xde hak untuk bersama-sama dengan jejaka yang teruna di luar sana.Oh, mengapa begitu malang naseb gua ini.Lantas gua teros mendapatkan bantuan.




inilah dia pembantu gua yang mantap dalam gua meniti hari-hari mendatang






cover girl bulan jan memang mantop abessss...gua minat fanatik ngan shila nih






cara memakai selendang meletop







gua suke dan sedang mempraktis untuk pakai macam nih




teliti dan every step bebeh






laen-laen tips juga ada....







Sebelum renung, nak bebel kejap, jangan percaye terhadap cerita tersebut sebab memang sumpah tipu sahaje, mane boleh gua nak tido sesuke hati dengan laki dalam hotel memang wadafak, tunggu Pak Yumi datang bawak slopped kelapa sawit jerk macam tu. Motif sebab nak tunjuk sekarang gua dah ter'admire' majalah DARA sebab banyak sangat tips untuk pakai selendang ringkas dan comel dan gua suke serta dah jadi inspirasi untuk gua tetiap pagy nak pergi kolej.








Sekian, babai




Renung-renungkan dan selamat beramal!!!!
















2 comments:

Anonymous said...

ayat nak bagi caye je kan??HAHA
sangat mengada :P
best kan dara.com :)

Hajar Yumi said...

memang besh!!!!!boleh jadik gile kejap dengan die punye content..hahahaahaha...ok2...pecaye kan???kahkahkah...da kene tipu....huhu