Kesayangan ;)

07 January 2011

Cinta Memang Best

assalamualaikum







Perh jiwunk nak mampos larh gua hari nih seyh, apesal macam celakak jerk erk? Cintan cintot macam syiotttttt jerk.Sekali sekale macam nak nyanyi lagu cinta dan airmata nyanyian EYE tuh. Kejap-kejap, gua nak lari duaplohlime saat g dekat toilet muntah seweark due weark. Okeyh fine, gua dah lega dah sikit sekarang nih. Gua terdetik nak make a story pasal cintan cintot nih sebab faktor cuace yang melanda Kuantan sekarang nih, memang sejuk macam berada dekat New Zealand jerk sekarang nih. Ape? Korang stim sejuk-sejuk macam nih?Erh, stim lagik arh besh law duk dekat depan lappy ke, netbook ke layan blog gua yang macam haram nih.Last-last memang blog gua yang tengok korang balek. Silap aribulan, memang blog gua yang bagy salam kat korang. Berterabur korang lari kire tanah r macam tuh.



Argh!!!!!Gua merapik macam si capik dah nih. Gua nak balek bercerita pade tajuk dah nih.



Cinta tu kan, subjektif taw, tapi kalau dah name orang tu Cinta?Amacam?Pakwe die nak cakap macam nih r, I Love u Cinta.....Padahal cinta dengan love maksud same jerk kot kan? Arh, biarkan mereka dengan sampan mereka, gua?mestilah dengan blog kesayangan gua yang memang super duper xhebat nih.




#KES 1#


Dalam bebanyak kes jatuh chenta arh kan, kalo jatuh cinta, sape yang nak eksaited lonjak-lonjak atas katil sampai katil patah, dok menggebang sekampung sepekan sebandar yang die dah ter I LOVE YOU dekat someone, yang dok menggatal xnak makan arh, xlalu nak tido arh, dok nak merindu berindu macam punkok punggok rindokan bintang? Memang x laen x bukan adelah makhluk terindah ciptaan Tuhan, PEREMPUAN. Hah, memang arh, pompuan nih kan ade 9 nafsu, nak lawn dengan 1 nafsu?arh, kacang peas jerk larh ok?Bukan bermaksud keghairahan terhadap yang seksual tuh tinggi, jangan nak berotak kuning bile masuk blog gua nih, gua maksudkan, memang pompuan ade terlebey emosional macam transnasional bile jatuh cinte, Die ade macam ngengade sikit arh kan, maklum lah, anak manje. Diorang kaum hawe nih memang suke bile fall in love seyh, biase arh, nak feel lelebey sikit, xnak ar rase terhine bile memember setempat dok gebang huhahuha cakap diorang dapat cincin pakwe bagi arh, dapat spender pakwe belikan arh, dapat bunge taik ayam pakwe blanje arh, dapat sliper jepon pakwe poskan arh dan memacam lagik cerite karut yang memang hangus taik telinge bile kaum hawe yang single dengor.

versi lompat badan lentik membentuk love.try r korang wat.









#KES 2#


Ke eksaitedan yang melampau-lampau bile seorang awek yang single dapat t-shirt , kasut , hp dan ape jua barangan yang diberikan oleh seorang pakwe. Hah, bab yang nih, memang pompuan suke arh, bukan saje yang materialistik, yang kaye, yang miskin mahupun papa kedana, silap-silap aribulan, makcik yang gigi tinggal 2 batang kat depan pown sanggup nak ngan pakwe yang tubuh sasa, badan tegap ala-ala hrithik roshan yang badan lembut bile menari itu. Yang nih, bile dapat, memang kaum hawe sampai duapulohlime aribulan doblas tahun depan tersengih-sengih tahu x.Kaum hawe memang hebat part harga-menghargai nih, diorang memang pakar bab appreciation nih.Pade diorang, bile dorang hargai pemberian kekaceh ati diorang yang terchenta, diorang pown akan dihargai jugakkkk. Hah, lebey kurang serba sedikit asam garam perihalnye.







#KES 3#




Ragu-meragu amalan kite. Hah, yang ini wajib bagy golongan kaum perempuan yang bersepahan di luar sane.Sile berbangge wahai kaum wanita sekelian alam, gua tengah puji korang nih. Gua bukan apelah kan, kadang-kadang  ragu-ragu nih bagus, tapi kalau dah melebey memang terburuk arh perangai kau pompuan, bukan nak berkate ape seyh, kalau pakwe pegi mandi, berak korek tahi telinge pown nak gitaw ea?Setakat ragu-ragu pakwe kau tengah dok berciom dengan kiceng die, baek xpayah.Kalu nak ragu pakwe kaw g berdating dengan Liyana Jasmay  ke, Fatin Liyana ke Cik Epal ke boleyh r gua nak terime akal, logik arh jugak, nih setakat nak ragu-ragu boipren kaw g berdating dengan kuceng jiran seblah pown memang aku xpaham r.









Sebagai konklusinye, gua nak cakap, PEREMPUAN memang suke bile diri diorang dicintai taw, sebab ape?sebab perasaan tu best, memang best.Sebab ape best? Sebab pompuan kan cantek, bile diorang cantek, sesuatu yang terindah macam lagu SAMSONS tu ar.Sebab tu best pompuan nih, macam rase yang hebat taw!Sesape yang dah jatuh cinta, sile follow gua, bukan ke hape, gua sesaje nak tengok, ade x ciri-ciri macam yang gua mention sikit kat atas nih dalam diri korang.kehkehkeh.Law gua salah, korang bley terajang gua gune kapas ea.










sekian



Renung-renungkan dan selamat beramal!

No comments: