Kesayangan ;)

18 January 2011

Melangkah Ke Neraka

assalamualaikum




Memang benar, selagi belom habes belajo, selagi itu akan dikatekan alam belajar alam masok neraka.Buktinya, esok gua ade 2 kuiz.Bukan pop kuiz maen tekan-tekan buzer buzz buzz tu, bukan jugak kuiz- lawan - laki - dengan -  pompuan - sape - kalah - kene - lompat - katak satu kolej.Mende tu zaman kebengongan dan kebiolan kite semua.Zaman nak nanges-nanges ke dah lame berlepas larh.So, say goodbye to them dengan segera cepat!

Cakap balek pasal kuiz, gua esok pepagi bute ade kuiz Parasit, pepagi bute kol 4.30 ptg, malam nih belom taw lagi pukul bape gua nak bercanda dengan katil gua.Esok dah ade kuiz plak, memang mengong arh gua esok.Seblom kuiz parasit, gua ade kuiz Biostatic pagi-pagi bute.Pasal kire-kire nih larh yang memang gua angkat kaki dulu sejak dalam rahim mak gua lagi.Segala macam formula die bagy gua hafal.Ikot hati sanubari gua, gua nak tiru nota je pagi besok.


Malam nih gua kene study subjek-subjek yang gua ade kuiz tapi gua selamba tenuk post entry berjuta-juta lemon.Report Biochemistry esok kene hantar pown satu hapah gua x start lagik.Memang terserlahlah keselambean gua nih.Syabas kawan.Buat esok jerk agak-agak boleh?Satu saat seblom ko kene hantar pade Pn. Izah yang comel, ayat mengampu untuk dapat A dalam CIP, rase-rasenye dan arh kot.Xpe xpe, seblom tu gua langgar je kerete yang lalu lalang kat iwey depan kolej , nanty ade arh alasan untuk gua bagy m.c.Tapi itu untung kalau tuah bersame gua lagy.Law x, memang selamat datang ke komuniti rumah bertiang dua.



Dahla, gua nak mentelaah pulak, gua dah sedar bahawa pelajaran tidak boleh terpisah dengan gua.Ouh sadisnye gua nih.Ape-ape pown, selamat datang ke neraka.Enjoy neraka anda semua ok.Jadikan neraka anda seindah syurga.huahuahua.




budak mengong otak ting-tong






ini gua blajo petang tadi






meja blajo cenggini gaye





cube sebot sebutir-sebutir






study beb...












Sekian, babai








Renung-renungkan dan selamat beramal







2 comments:

Anonymous said...

aiyakk!
nak sebot mende tu mao tergeliat lidah.
hahaha.
nway,gudluck ye sys!
i wonder,mesti sy msk u cmni rupe..HAHA.

Hajar Yumi said...

hahahahahaha...
try ar sebut..
bersungguh-sungguh belaja ok dear...