Kesayangan ;)

21 January 2011

Ceritera Chinta

assalamualaikum




Satu petang yang damai lagi mengheningkan. Gua jalan-jalan sambil mencuci mate dengan adegan romen-meromen dan cium-mencium sampai terbaring-baring di pasir.Sungguh menjelikkan sampai gua teros mentuihkan saje pasangan-pasangan tersebut sambil berkata, hah, tuh ade terpancut sikit kat pasir, cepat jilat, rugi tu.Bile dah dapat tegur-menegur dan sapa-menyapa pasangan yang sedang asyik membuat aksi asmaradana dalam air, gua teroskan menendang-nendang pasir yang  bertebaran dengan riaknye.Sambil itu gua pown menyanyi-nyanyi lagu 'Kalau berpacaran' dengan gaya dan aksi tersendiri dalam hati.


Matehari memang sungguh garang pada mase tu, memang sengaja nak bako kulit gua yang mulus tulus macam disapu dengan losyen babi baby johnson's.Gua teros berlari-lari anak memilih tempat yang sesuai untuk gua berteduh daripada teros terbako oleh kerana matehari yang sangat ganas dan garang.Bile dah ade tempat untok gua landing paleng baek, gua teros menyantaikan diri umpama minah-minah kapir yang selalu bertebing menggalakkan penghitaman warna kulit maseng-maseng.Akhirnya semasa gua bersantai dengan enak dan selesenya, datang seorang mamat yang sememangnya gua xpernah mengenali apatah lagy berhola-hola dengannya. Sungguh gua xtahu kenape mamat yang bajet ensem tu datang dok melanding jugak kat pondok sebelah gua tu.Nak kate syok kat gua, gua bukan pakai bikini ke g string ataw yang seumpamanya.


Gua pown dengan perasaan yang teramat selamba teros memejamkan mata tanpe menghiraukan perihal mamat itu yang entah sedang melayan adik kecilnya.Gua yang baru nak melayan wet dream mimpi indah di kayangan nih teros tersedar kerana terganggu dengan perbualannya tu.Gua teros membeliakkan mata sambil mengangkat punggung untuk belah dari situ dan mencari memane port yang lebey baek untuk melandingkan diri gua nih. Seangkatan gua bangun nak blah jerk, mamat tu tergesa-gesa plak nak escort gua kononnya nak teman gua larh jalan-jalan kat tepi pantai.Gua rase nak bambu jerk mamat tu.Tapi, gua memang xtengok lagik muke mamat tu.Gua memang hold jerk kesabaran gua mase tu.


Mamat nih x memasal g ikot pungkok gua kemane sahaja, gua teros rase dah x selese.Ntah hape kejadahnye ikot gua bukan gua jual sejadah kaw nak ikot gua nih.Gua nak bagi penerajang pown ade jugak kat mamat nih. Sekali paleng melampau dier boleh pegy panggil name gua plak. Memang paleng gua rase tercabar btol time tu, gua x kacau periok tanah dier, dier bley plak nak ganggu ketenteraman periok belanga gua nih.Gua memang xbley tahan dah.Kebetulan kat tepi pantai tu, ade pulak makcik-makcik yang tersengih-sengih sumbing ingat mamat tuh kekaseh gua.Eiy, please larh makcik!


At last, gua teros bernekad nak pusing belakang n tampar muke mamat tuh dengan sekuat haty sampai muke mamat tu berpusing-pusing sampai doplohlime kali. Memang dah nekad betol-betol taw! Teros pusing belakang dan ready nak tampar, sekali pusing belakang, xde orang!Hah, padanlah dengan muke gua yang hodoh nih. Teros gua wat xamek kesah dan jalan lagy. Bile dah berjalan adelah dalam doplohlime kilometer, teros rase macam dah penat tapak kaki nih berjalan taw. Teros buat muke selamba dan menghempaskan punggung dekat pasir menghadap laut.Tetibe mamat tadi teros hilang daripada pandangan mata dan kepala serta hidong. Serta merta hati jadi bergumbira tiada marah serta gulisah.Xpikir banyak dah, teros jerk port situ dan wat scene berbogel tepi pantai.Ouh Gosh!Dah la, xpayah nak pecaye, gua nih alim, apesal nak bogel-bogel plak?Haish!


Lagy skali gua diganggu bile baru nak belayar dengan aman dan tenang.Kali ni memang gua dah xtahan, gua bukak mate teros gua sound mamat tuh


Budak Chantik: hoi mamat!kaw apehal arh nak kaco aku tido!!!!


Mamat sewel : assalamualaikum cik, saya mintak maaf mengganggu.....






Teros mood gua berubah jadi romantik sebab bile tengok muke mamat tu sejibon macam Ashraff Muslim dalam citer Ustaz Amirul. Gua cair teros larh beb.Macam aiskerim coklat.cair cair cair dan jadi air. Mamat yang tady gua marah teros gua rase jatuh cinta larh!auwauwauwauw!gatal gua mehhh .


Bile dah berkenan dan bergatal untuk seketika, beliau teros mengajak gua berjalan-jalan sambil ditemani hempasan ombak yang  kuat macam cipet macam xbagy gua dan abg Ashraff bercandaria dan kicauan burung helang yang memekakkan telinge.Ouh sangat bahagia waktu itu serasa gua hendak mengulangi saat tersebut.Ouh indahnya dunia bagaikan milik kita berdua abg ashraf.Ops, memang sah, mamat itu adelah Ashraff Muslim yang datang mereleasekan tensionnya di tepi pantai itu.


Abg Ashraff mengajak gua duduk di sebuah batu yang hanya boleh menempatkan kami berdua sahaja sambil merenung masa depan kami berdua. Bile waktu hampir senja, abg Ashraff telah menawarkan untuk membawa aku bersembahyang di sebuah masjid di tengah bandar. Gua  kebetulan memang subur waktu tu, teros bernekad mengerjakan solat bersama abg Ashraff ku. Terasa syahdu aty gua saat mendengar sore lunak merdu abg Ashraff mengimamkan solagt maghrib bagaikan berada dalam syurga sehingga menitik satu persatu airmata dan hampir basah lencun telekong yang gua pakai sebab menangis  teresak-esak macam laki orang kematian suami.


Dah siap semayang, gua ronda-ronda kat bandar Quantown dan becok membebel bercerite menatang yang menarek kat Kuantan nih.Abg Ashraff hanya memandang gua dengan pandangan suci sehingga membuatkan gua malu dipuji sebegitu rupa. Masa memang betol-betol cemburu hubungan gua dengan Abg Ashraff, sedar xsedar dah pukul 10.30 malam. Tertakluk kepada terma dan syarat yang dikenakan keatas pompuan-pompuan chantek kediaman gua nih, sumer orang kene masok balek dalam umah tepat pade waktu tu, kalaw x, memang kene kompahun sekor-sekor sambil menambah tabung kolej gua untuk digunakan menambah kenderaan perhiasan yang tersadai di tepi umah gua nih.


Abg Ashraff  begitu memahami gua dan teros menghantar gua pulang sampai seinci daripada pintu gate.Begitu caringnya abg Ashraff. Beliau sempat pesan kat gua bahawa malam nih beliau akan menghubungi gua.Ouh, gua teros malu dan berlari keluar. Disebabkan terlampau suke, gua tersungkur mase nak keluar daripada kete abg Ashraff, tapi gua senyum kat dier n kate gua ok, teros gua lari masok umah gua. Malam tu memang malam terindah buat gua setelah dapat bercanda dengan abg Ashraff dan menghabiskan masa terindah dengan dia.Ouh abg Ashraff, I miss u!!!!



ouh abg, bilekah kite dapat bercanda lagi? I miss u abg...










abg Ashraff :  xelok kite buat begini sedangkan kita masih lagi belom halal...










sekian, babai






Renung-renungkan dan selamat beramal!!!!!










2 comments:

cik cip-cip said...

bhahaha cerita apakah ini? kenal kan la~ abg ashraf muslim ngn kiter~~ keh3

Saye Hajar said...

ups ups ups...kite xbley kenalkan kepada media yea kerana abg ashraff saye sgt pemalu orgnye...