Kesayangan ;)

14 January 2011

Mari Belajar Di Kenny Roger Roaster

assalamualaikum




Hah, arini memang nak belajar kat tempat yang sememangnya ada makanan banyak-banyak pastu bley gua tolong ajar-mengajar korang sumer kat tempat tu.Disebabkan oleh ptptu kami yang dah masuk berzaman dahulu, dua dan kengkawan gua boley larh setakat nak belagak dengan masuk tempat mahal-mahal sambil makan dengan gaye apek yang menari loteri.


Untuk kali nih, gua ajak 2 orang member gua yang senget macam gua jugak untuk belajar di Kenny ROger Roasters.Bukan nak berlagak ke hape, gua nak bagy diorang rase pengalaman makan dekat sittu.Bukan arh macam demanad ke belagak sombong nak mampos ke hape, saje nak bagy diorang pengalaman makan kat tempat tu.Alang-alang nak makan perut kenyang setaon, memang Kenny Roger Roaters adelah tempat yang paleng sesuai.


Cikgu pade kali ini adelah gua sendrik sebab ufiz xde, so, gua boleyh jadik macam omputeh gile sikit mengajo kengkawan gua nih.Gua bukan arh ajar diorang cara-cara nak makan ke hape ke, gua ajar diorang care-care cemane nak gune piso, gerafu same care nak order makanan tu.So, nanty-nanty, xdelah diorang macam jakun sikit bile datang makan kat situ bile len kali kan???


Malas larh nak bebel jerk manyak-manyak menghabiskan air liur, gua serve picture untuk tatapan korang supaye korang tidak kebosanan.




nih tika punye, makan atas desakan gua




ain punye yang yummy~





hah!gua punye berasakan kentang sokmo, nak bagy badan membesar lagik




ok, marilah air ku dan muffinku beratur untuk mengambil gambar



erk~ kenyang sudah, nih gua punye keje yang dah habes tinggal tulg, law dekat umah, memang dah terkangkang dok makan ayam nih sampai tinggal cebisan-cebisan sahaje




ain menikmati makanannye dengan berhati-hati dan ketakutan sambil tika berjaga-jaga 




tika stim makan punyelah sedap makanan dier erk





Bile dah kenyang, nak pegi jalan-jalan sambil menyebatikan makanan yang dalam perut supaye kembali berpadu bersama rakan-rakannya di dalam perut.Ngehahahahaha~Pas tengok bil, memaseng terkuzat sebab makan sampai RM70++, tapi kemudian berpuas hati balek sebab dapat makan dengan kenyang dan gumbira.Hati laalalaallalalalaa...



*Esok nak pegy Key-Hell



Sekian, babai



Renung-renungkan dan selamat beramal!

No comments: