Kesayangan ;)

23 January 2011

Terjah Menerjah - Blogshop Shawls Lagi

assalamualaikum



Kembali lagi dalam segmen terjah menerjah bersama anak perempuan yumi. Semalam lepas tengok cerite 'Ustaz Amirul' dimana Abg Ashraff gua berlakon, Ouh semalam die ade kol gua, ekh2, memang tetiap malam die mesej gua, nak bertanya pasal gua.Betape caringnye kesayanganku yang seorang nih, how sweet.


Bile dah puas berasmaradana dalam tepon, gua pon on lappy kesayangan gua kemudian menggodek dan menggeledah segala macam bende kat dalam dunia sesawang bersawang nih.Tetibe, teterjah sebuah blogshop nih.Teros terbehenti menggeledah blog yang laen.Gua kalau dah menerjah blogshop, memang akan menerjah blogshop pasal shawls, sebab ape kan, gua sekarang berjinak-jinak untuk mendalami ilmu memakai shawls walaupun ade org xsuke nengok muke gua yang lonjong bulat nih pakai shawls.tapi gua hanya meredhakan sambil berkata pedulik hape gua!Tanpe melengahkan masa yang dah terlengah, gua pown memperkenalkan dan mempersembahkan!!!!!Blogshop shawls!!!!!!drummmmmmtreeeeeteeeteeeeetttttt (bunyi drum yang dimainkan oleh orang xpakar)













nih muke tuan tanah blog tersebut ok





whoaaaaaa....banyaknyeee...mate juling-juling naek atas bawah







antara inner yang ade








yaw yaw yaw...yummy...







hah nih stail pashmina plak






Gua tengok abes dah blog nih n gua nak try membeli dah daripada blog nih.Malangnye gua punye wet ptptpu belom nak berapa mengizinkan gua berjoli lagy.Die suroh gua sabau dulu, tengok arh nanty, bile wet daripada FAMA dah masuk, memang gua xpandang ats bawah, toleh kiri kanan dok terjah blog nih jerk.Enjoy bershopping online guys!!!!








Sekian, babai





Renung-renungkan dan selamat beramal!!!!


No comments: