Kesayangan ;)

01 January 2011

Pembuka Tirai

assalamualaikum


Huh, sekarang baru boley menarek nafas dengan lega sebab azam yang pertama untuk tahun nih da tertunai dengan jayanya. Hakala kaw nih baru azam petame terlaksane dah nak kecoh debak debuk. Nak tawu ape azam yang pertama???hah...nilah die, blog nih adelah azam pertame gua merangkap blog kedua gua. Blog gua yang first dulu adelah blog yang macam-serupe-xpayah-ade-blog.Lebey kurang macam tulah keadaannye.Bukan ape, dolu-dolu mase zaman katak bawah tempurong kelapa lagi, mane gua reti lagi nak bersastera ke berlawak ke nak stori-mori-berlori-lori.Skali bile dah try and error wat percubaan pertame, teros tersangkut pulak nak buat blog yang serius!Betol-betol serius taw!


Dulu-dulu mase zaman hingusan meleleh xreti nak lap sendiri, memang lah belum berapa nak bijak kan.Sekarang dah semakin maju, otak pown dah macam komputer kan, apelagy, memang melangkah bertapak-tapak lah jawapannye.Dengan terciptanya blog baru nih, gua sangat dan amat berharap dapat berkongsi cerita dan gossips juga tips bersama yawwww.Ade terselit niat yang x berape nak elok di situ yea, sile abaikan.Oklah, itu sajelah bebelan gua untuk pembukaan nih, ade ape-ape idea menarek sile jangan malu jangan segan.Utarakanlah!!!!ini blog UNIVERSAL yawwww!!!!

No comments: