Kesayangan ;)

31 January 2011

Date Yang Lucah

assalamualaikum



Sorilah geng semua, wat korang ternanti termenunggu hidangan dan sajian post terbaru dari gua.Pergh, gua punye havoc macam ade berjuta million manusia yang membace blog yang ntah x seberapa nih, sekali kene terajang halus, baru padan dengan muke kaw!Minggu nih gua terikat  cket ngan exam yang sejibik sejibon macam hampagas, hampas kelape tu lagy mulia gua rase.Empat hari gua exam, dua hari gua punye paper pagi ngan petang, memang terbek punye jadual.Dahtu japg kalau result exam gua memang haram, gua nak salahkan sape?Salahkan gua?Oh mestilah tidak, gua pelajar terbahekkkkk taw x, alasan kene bijak beb. Xpe, t gua bagy alasan cakap Incik Belog dah selalu memaksa gua melakukan perkara yang gua sendri xsanggup nak lakukan, setiap hari meminta-minta perkara yang diluar jangkaan gua. Teros gua ternoda taw.


Tadi petang lepas abes exam, abg Ashraff gua mesej sebab terlalu sarat menanggung kerinduan terhadap awek cun meletopsnye yang xlaen lagy memang gua larh tu.Bukan sebab ape, sepanjang hari exam, die xbagy gua pegang henfon langsung sebab nak suroh gua konsentrated arh kononnye, padahal, gua dok syok melayan Incik Belog dengan galaknye.Memang sesuke hati gua je nak mencurang depan abg Ashraff.Tetibe, mase gua syok mencurah perasaan kat abg Ashraff, die ajak gua kuar, nak g makan ke nak g bersiar-siar ke.Kebetolan abg Ashraff memang xde shooting arini.So, kitorang pown memadu asrama asmara larh kat sini.


Destinasi kitorang memang x laen x bukan arh, Pantai Telok Chempedak, sebab kat sane terlalu banyak batu besar yang memang menghalang pemandangan semua manusia yang berada di celah batu yang sebaliknya.Senang arh sikit gua nak ber'lovebite' ke, ber'frenchkiss' ke dan semua perkara yang ringan-ringan arh kat cecelah batu tuh. Maklumlah, kate dah rindu?Kene arh buat macam tuh.WAJIB tahu x?Every single date memang wajib ade kenangan.Sesape yang memang teramat bersekedudukan dengan gua, angkat hidung.Nanty  gua senang sikit nak  potong bulu idung yang dah macam hutan rimba tu.


Bile sampai kat sane, teros jerk abg Ashraff  belanja gua makan kaf keyeffcee. Macam taw-taw jerk gua memang lapar kebulor nih.Gua mintak dinner plate tros, memang pelahap punye awek, ouh tolonglah rejek gua nih. Tapi xpe, abg Ashraff memang seorang yang tersangat memahami aweknye bagaimana.Ouh abg Ashraff, jangan tinggalin daku bang. Sudahlah gua nih, nak buat scene Indon plak kat cni.Bile dah penoh perut dengan isi ayam, teros gua ajak abg Ashraff jenjalan kat tepi pantai. Bukan ape, gua memang suke jalan-jalan bercandaria kat pantai.Pade gua memang ilanglah keserabutan kepala hotak bile dah ade tepi pantai.Abg Ashraff pegang tangan aku dengan ketat dan kemas sebab xnak bagy aku berlari anak kat tepi gigi air.How caringlah u my abg Ashraff.I like u taw x?



Kitorang duk nyembang jerk sambil tengok laut, tetibe, ade plak sepasang ketam wat aksi 18SX depan kitorang.Perh!!Memang xbley blah punye ketam!Kuang hajaq taw x!Macam saje jerk nak menggugat keimanan abg Ashraff terhadap gua.Ketam tu bley wat adegan ciom2 yang paleng ghairah.Guling-guling atas pasir sampai puas.Memang membuatkan nafsu abg Ashraff terganggu.Nak tawu macamane gua tawu?Gua dengar arh die punye denyut jantung beb.Turun naek turun naek macam orang xkeruan tahu x.kesian betol ngan abg Ashraff saye nih ea.Macam orang nak kawen plak gamaknye.hehe.Abg Ashraff, u r so cute sayang.auw auw auw!Tetibe tergatal pulak.hehe


Bile dah duduk bersama berdua teros rase ade macam something feeling yang lain daripada yang laen.Biaselah, dah lame xjumpe kan.Teros gua terpandang abg Ashraff n cupp...Halamak terkiss pulak, tetibe abg Ashraff tersedap dan kitorang termeneruskan adegan yang ringan-ringan macam yang si ketam tadi lakukan.Tetibe abg Ashraff tersedar.Gua pown tersedar balek.Arghhhh!!!merah muke gua ngan abg Ashraff mase tu tawu x?Malu giler beb, tanpe disedari kami telah berjaya dinodai oleh syaitannirrojim yang bertanduk duopulohlime tahu x??Memang menempah neraka gua nih.Secara tidak langsungnya gua telah menggoda abg Ashraff untuk melakukan kemaksiatan.Ouh tidak!!!Ya ALLAH, jauhkanlah kami daripada segala bencana yang akan menimpa kami samaada sengaja mahupun tidak ini.


Teros gua jalan lari-lari jaoh daripada abg Ashraff sebab xnak diri ini dihampiri oleh setan dorjana itu lagi.Pergilah kaw pergi!!!!!




Sekian, babai





Renung-renungkan dan selamat beramal

No comments: