Kesayangan ;)

17 January 2011

Yahuu Yahuu

assalamualaikum



Apesal harini gua rase macam pompuan meroyan plak, tetibe nak melonjak kegirangan sampai nak tembus atap siling rumah gua.Ini bukan ape, ini sumer gara-gara Najwa Latif yang singgah tengok belog gua kejap tadi.Apehal kaw nak buat muke hah?OOO, gua taw, mesti korang nak cakap yang apekehal kaw nak hepi sangat si Najwa Latif tengok belog kaw?Sape budak tu?Artis ke, Model ke?Hoyt2, kaw nih xtahu sape tu die, jangan nak sebok kutuk-kutuk dier erk?Aku rejam dengan batang pisang karang koma seminggu xbley bangun.


Untuk pengetahuan korang yang terbijaksane , gua nih langsung xde hubungan berkait dengan Najwa Latif nih, ape yang gua pasti, die punye sore sedap. Even die baru jerk umo 16 tahun n maseh bersekolah di TIGS(org johor bek dok luar johor kalaw xtaw nih amende), mungkin takdir die untuk menjadi bintang dah terserlah. Biarlah itu hanyelah sampingan, tapi ape salahnye kalau kite nak mendoakan segala yang terbaek untuk die. Mudah-mudahan ade jugak pelapis untuk penyanyi bertudung di mase depan nanty.


Gua dapat tahu gossips pasal adik kecik molek manes macam gula nih daripada belog gonjeng tak laen x bukan cikepal larh kan, gua nih kan follower paleng setia beliau.mueehehehehe.So, beliau telah men'suggest'kan name Najwa Latif nih, gua dengan kelam kabut macam lipas kudung pown teros terjah menerjah blog beliau ini dan telah ternyata, sore beliau memang power best ok.Sweet jerk.Sesape nak try usha-usha untuk dijadikan makwe, sile berunding dengan beliau, saye bukanlah penjaga peribadi beliau.


Lagi yang gua teruja pasal adik kecik manes ini sebab beliau pandai bermain gitar sambil bernyanyi dengan sempoinye, okeyh okeyh gua tawu korang memang xheran fenomena ini, tapi korang pernah ke dengar sore merdu budak tadika, budak taski ke pemudi  ke di luar sane yang boleh memetik gitar sambil melontarkan suare dengan mantap tanpe ade pecah-pecah atau bolos-bolos di sane sini. Kalau korang dah xheran, gua heran, sebab nih memang kali pertame gua dengar sore budak yang memang suci sedap taw!


Umor die dengan umo gua hanyelah 4 tahun beza , bermakna, dulu-dulu mase gua mude, mase gua mengaji kat batu pahat, dier ade dah, tetibe gua terpikir, apesal x dari dulu dier ajak gua join die nyanyi sesame kan???Wat lagu sesame, tumpang menompang glemer die wat seketika jerk pown ok jugak, janji gua dapat berduet dengan die.Mesti lagi mantop nyanyian tu.Halamak, gua memang xbley nak bayangkan macamane hancusnye semua lagu-lagu yang gua nyanyi dengan die, silap-silap gua kene hambat dengan cik adik nih.kahkahkah. Mintak maaf cik Najwa Latif. =_=''


Gua nak cakap banyak-banyak, gua malas sebab nanty korang kate gua saje wat macamni sebab nak bagi upgrade lagik followers sebab follower cume cinonet keciput jerk.Hoi, jangan nak buat fitnah tahu x, gua sepak bertubi-tubi nanty baru nak menyesal.Kat bawah nih salah satu lagu die.Memang sedap dan mantap, ade banyak lagik video nyanyi die kat Youtube, tapi gua pinjam yang nih sebab ini lagu kenangan.kahkahkah.
Nak dengar yang laen boleyh aje, pegi dekat youtube dan taip NAJWA LATIF.






Gua teruja sebab die jengah blog gua kejap tadi.Gua hepiiii yawwwww~~~~




sekian, babai



Renung-renungkan dan selamat beramal!

No comments: