Kesayangan ;)

17 January 2011

Secara Tibe - Tibe

assalamualaikum




Tibe-tibe

> Gua rase macam blog gua nih pelik


Tibe-tibe

> Gua rase sengal yang teramat-amat sebab blog gua macam xde motif yang spesifik


Tibe-tibe

 > Gua rase benga** sikit sebab xtaw macamane nak melebarkan sayap gua yang sejak dari azali memang       merendah diri aje  melebarkan tempat luahan perasaan dan jiwa kacau gua ini maknenye, xtaw macamane nak ubah tempat post entri supaye jadik melebar dan memudahkan gua untuk membebel dengan galak sekali.


Tibe-tibe

> Gua rase terlampau rajin sehinggakan boleyh mengepost entri yang entah hape-hape dalam mase sehari sedangkan test 1 sudah menari-nari dengan indahnye didepan mateku.


Tibe - tibe

> Gua xtaw macamane nak buat header yang gempak-gempak sebab dan memudahkan mate readers gua blink-blink bile masok ke blog indah haprak ini


Tibe- tibe 

> Gua rase apesal gua xbelajar tinggi-tinggi untuk menyelami dan mendalami ilmu perblogan dengan lebih arif lagi


Tibe-tibe

> Gua rase nak geram kat sesape yang mengutuk cikepal sebab gua peminat die, tetibe nak emo sedangkan die hanyelah saudare seblog. Bajet macam gua akan dapat pujian melambung terlambung daripada cikepal kerana menyebelahi beliau. Angan-angan semate.


Tibe- tibe

> Gua rase terhine sebab xtahu macamane nak tambah ahli-ahli merapu merapat serta nak tepek blogshop supaye senang korang nak bershopping di blog nanty


Tibe - tibe

> Gua nak pegi haji dengan mak abah *angan-angan akan kenyataan*


Tibe -tibe

> Gua sedar bahawe jam dah pukul 7.46 malam


Tibe-tibe

> Gua terhidu bau yang kurang enak di sekitar gua dan terasa takut pulak



Tibe - tibe

> Gua angkat sedikit ketiak dan teros memejam mate kerana bau yang sangat harum dan wangi  


Tibe - tibe

> Gua rase dah kene blah sebab nak mandi dan mengabdikan diri untuk bersolat.




Sori sebab entri macam haram, tapi gua memang mengharapkan bantuan korang korang korang dan korang serta anda anda anda anda semua supaye kite dapat berkongsi ilmu dan pengetahuan.



Sekian, babai






Renung-renungkan dan selamat beramal!



No comments: