Kesayangan ;)

06 January 2011

Janji Bukan Sekadar Janji

assalamualaikum




Semalam barang yang gua beli daripada Milqynway dah sampai , gua dapat taw daripada member gua yang keluar memalam semalam, gua rase hepi nak mampos, gua pown meredah hujan lebat serta angin ribut taufan yang tersangat kencang serta ribut salji untuk pergi dekat pondok guard kawasan umah gua nih. Memang gua punye hepi sampai xkesah cuace yang melanda, bak kate orang, ape jua sanggup ku korbankan. Memang temberang lebey seyh gua nih, gua punye suke larh erk. Oklah, meh sini gua nak bagitau korang sesatu.


Mase memule gua dok jatuh chenta ngan Milqynway nih mase gua gi terjah blog chumel sepupunye yang cantek manes macam gulu-gule lollipop, ouh sangat sedap. Dier punye model dekat header yang peragakan shawls, dress memang 199.99% kazen dier. Kazen dier nih pulak orang MUO, memang gua tabek spring mantul-mantul seyh. Paleng gua rase hangit dan terbako skali bile si kazen dier pakai sumer dress ngan shawls, memang konpem cantek, xpayah nak tanye-tanye dah. Kalau gua yang pakai macam tuh, memang mao pengsan auntie ngan apek jual sayur kat pasar. Hah nih gua nak promot blog kazen die, Lyana Hisham, nak tekel, jangan nak gatal ke, nak mimpi ker, gi berambos jaoh-jaoh, dah ade cop dah tu.


Haish, korang jangan bagy aku merawang-rawang diawangan lah, tengok arh nih, gua dok gebang citer tahyul  dah nih. Meh r, gua nak kasik korang tengok amende yang gua dah beli daripada Milqynway nih merangkap inspirasi pade gaye, mutu, keunggulan aku selaen Dashing. Jom kite merambangkan mate bersame-same......



-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




bungkusan macam ini, memang eksaited melebey-lebey nih





besar sikit name pengepos....  (@~@)






memang xmenyabo punye manusie, gelabah kelam kabut 





taraaaaaaa.....................barang petame shawls jalur-jalur






rakus lagik





barang kedua, ketiga, keempat, kelima dan keseterosnye





inner nih kaler puteh, rm5 memang murah




kaler oren same aje harge





hitam pown same jugak harge




gabungan semua 3 inner itu




jangan tengok muke gua, huduh nanty muntah berdarah plak, tengok inner ngan shawls yang shantek menarek






gua bukan nak membajet minah arab giler, gua nak tunjuk kecantikan shawls tuh.








memang seswai denagan inner itam larh shawls nih.






jalur-berjalur berline berinline pulak





polka dot bersame inner oren






selendang polka dot kepunyaan sendrik, inner oren baru beli bau kedai lagik







ini edisi garis bergaris kene gune pembaris






edisi bulat-kecik-bulat-besar-bulat-bujur-bulat-bulat-lonjong






hah, gua puas aty dah, gua ile try memang selese dengan inner dier, teros gua terjah balek website, dan-dan gua g belek-belek memane yang gua berkenan, pastu gua teros antar order form.Gile gelojoh tamak haloba hanjeng gua nih.Entah ape perangai kolot kuno aku nih.Hape-hape pown inner diorang memang selesa, gua suke gile-giler vavi








Sekian




Renung-renungkan dan selamat beramal


















No comments: