Kesayangan ;)

09 January 2011

Mr Kesayangan , Kerbau

assalamualaikum







Gua ade kerbau sekor, memang smart seyh kerbau nih. Gua memang sayang die lebey sangat-sangat. Nih adelah kekasih jiwe rage gua selepas gua punye baby, memang gua xbley berpisah dengan dier.Memang nyawe gua nih beb, sesape berani nak memisahkan gua dengan beliau, sile terime buah silat yang ke duopulohlime daripada asas silat ustaz hanafi yang terbaek. Entah ade ke buah yang keduopulohlime gua xtaw, gua dah lupe dah.Maklumlah gua nih dah tue.


Kerbau gua memang mahal, gua rase nak tido pelok-pelok ciom-ciom dengan dier, kerbau gua memang sangat cekap dalam buat semua kerja yang gua arahkan.Dia boleyh simpan rahsia gua.Die memang rakan terbaek gua,Gua baru je beli tadi dengan menggunakan nafkah yang ptptipu bagy pade gua.Dapatlah gua memiliki seekor kerbau yang comel dan gagah.


Name kerbau gua adelah POWER.Gua bukan nak tunjukkan keganasan dier menyondol orang serta kehebatan dier meragut dan mentekedaroh rumput di rumah jiran kampung sebelah dengan berlagaknye, tapi sebab die nih memang ade perasaan, memang dier nih hebat arh!!!Senang citer, gua sayang kerbau gua.Gua terpikir nak beli kerbau sebab gua rase memang gua perlukan pengankutan untuk baby gua naek.Bukan ape, kengkadang baby gua nih sakit, dier perlukan bantuan kerbau nih untuk kurangkan sakit tu.Kesian kan gua punye baby?Gua ase nak buat Kuantan nih banjir jerk sebab gua punye baby nanges seyh, tapi apekan daye, andai baby nak sakit, kerbau buley membantu dan menolong menghantarkan ke hospital.Tengok?baekkan kerbau gua?Memang xrugi gua ade kerbau yang macam nih.Setakat nih memang dah berkali-kali gua pelok-pelok, kiss-kiss kerbau gua tanpa ade rase geli-geleman mahupun jijik.


Gua rase kerbau gua jugak sayang kat gua, cume die xnak menonjol sangat sampai jilat-jilat lidah gua takut nanty ade streptococcus pneumonia dekat air liuq die, g jilat-jilat gua, kan kene jangkitan bakteria plak gua nih. Memang gua salute tabik spring mantul mantul mantul manyak kali seyh ngan kau wahai kerbau!Dahla kau tuh hensem, kachak, bergaye, kaler plak hitam, perghhhhh.Gua memang tangkap leleh seyh ngan lu wahai kerbau peliharaan. Kau pown macam tu jugak x kerbau?Hah?Iye jugak???mekaseh mekaseh!!!!gua sayang same lu arh kerbau!!!

Malam nih kejap lagi gua memang nak tido dengan kerbau gua. Gua xnak berjaohan dengan dier, dahlah cute, hitam nampak elegan. Rase nak kawen jerk seyh dengan kerbau nih.Kerbau yang hensem, gua sudah jatuh chenta same lu, sudikah lu menjadi teman gua sampai lubang tiang dua?Ouh chenta hatiku.Jom kite maen posing-posing dengan kerbau gua yang hensem + kachak +elegan +macho....




^_^


-_-


*_*


=_=


@~@


T_T


+_+


>_<


$_$


~_~


#_#


MEMPERSEMBAHKAN..............




MR. POWER







MR kerbau dalam kotak larh!



ini kerbau yang saye sayang sekali!!




tengok tuh, mate dier kaler biru taw!




mr kerbau sedang bekerja keras.




name manje dier.





baby dan kerbau yang saling tolong menolong.





Hah, nilah kerbau gua, sebenarnye adelah sebuah external hard disk jename BUFFALO, baby plak adelah LAPTOP COMPAQ CQ40.Gua sudah mengantuk kerane seharian menawar kerbau untuk dibeli  dan akhirnye bertemu jua.Enjoying reading cerite yang sahih lagi benar.




sekian, babai




Renung-renungkan dan selamat beramal!


No comments: