Kesayangan ;)

03 March 2011

Berlatih Menulis

assalamualaikum




Kepada korang yang telah menantikan entri terbaru daripada gua, hamek kaw hari nih gua punye mood memang nak menghapdate blog sampai beriban-riban berjuta-juta lemonade!!!!! Macam-macam cerita gua nak cerita dan dok meronggeng bergosip dengan korang seyh.Memang gua rindu gilek siakkkkk dengan korang para peminat blog yang ntah hape-hape nih.


Even gua tulis merapu meraban dan marhaban, ade jugak yang nak bace erk cerita mencarut dan menkarut gua nih. Mekaseh larh yerk makcik-makcik , kakak-kakak yang setia menanti cerita haprak gua nih.Mekaseh sesangat.Gua x mampu nak belanja yang mahal-mahal sebab gua sendrik xreti macamane nak daftar Nuffnang pastu buat duit macam CIKEPAL tu. Memang terbaekkkk ouh dia nih, sebab kan, biar arh orang nak kutuk nak mengata ke nak buat segala tindak tanduk yang macam loser giler, dia steady, wet die memang masyukkkkkk beb, sampai beriban-riban dia join da kelab dengan Nuffnang tu. Memang best kan??? Kalau gua, memang wet gua sekelip mata jerk dah gua bako dengan berjoli dekat ECM menambah baju dalam lemari sambil2 cuci mata dan terbangkan duit kat blogshop yang jual shawls cantek dan comel.Auw auw auw....



Dalam entri-entri gua yang lepas nih, gua ade gtaw kan gua punye laptop nih sakit, ade masalah. Sekarang dier dah sihat walafiat dan dengan berbangganye dia gtaw kat korang sumer yang dia dah bersedia untuk berkhidmat dengan setia dan menumpahkan setianya kat aku. Ade sesape yang rase nak bagy gua pelempang secara pukal x? Apesal ayat gua macam harammmmmm jerk erk? Mungkin kerana ade perubahan yang dilakukan terhadap laptop gua dan menjadikan otak laptop gua sesuci dan semurni embun pagi, so gua pown terdorong sekali.Yesssss itu dia ayat paleng skema yang pernah gua coretkan semenjak akhir-akhir ni.Dusssshhhhhhhhhh......penumbok sekepal!!!!




Sekarang laptop gua dah pulih dengan sihat dan aktifnye.Mentang-mentanglah kames malam jumaat kan, memang dia terlebey aktif . Memang gatal punye laptop. Gua x ajar die macam nih yea.Memang nak kene bako nih.Kite bako aje, kite bako aje. Ekh2, jangan larh, majok plak kesayangan gua nih. Dah r die baru nak memanaskan enjin dan nak berkaceh cayang dengan tuannye yang kecik molek nih, kang bile gua mengherdik dan membanting beliau, teros je beliau jemmmm xmao dah baek lagi dengan gua nih. Memang lepastu gua nanges teros arh sambil terjun kat tasek depan umah gua nih.



Gua rase bagi penulisan yang xde motif langsung ni, memang gua nak berenti kejap kat sini.Kat kepale gua dah bermacam-macam idea nak menulis nih, kepala lutut pown dah terketar-ketar dah nak curahkan semua idea umpama coklat tumpah ke ladang gandum!!!!!!




Sekian, babai




Renung-renungkan dan selamat beramal!!!!

No comments: