Kesayangan ;)

20 March 2011

~Di Sisi Iblis~



assalamualaikum





Sepanjang - panjang idup gua dah dekat 21 taon kat muka bumi nih, memang baru sekali nih gua tengok teater.           Bukan nak kate mende, gua ingat selama nih, teater tu jenis spesis macam wayang. Cume bezenye yang teater nih, manusia real, bukan manusia dekat skrin. Orang dekat wayang tu kite xboleh sentuh-sentuh, belai-belai, salam-salam pas diorang abes tuh, law yang teater, memang konfem orang yang dalam tu sumernye korang bley sentuh, salam dengan berkenalan, amek nombor tepon segalanyelah!!!




Seblom nih gua memang bebal tahap dewa xtaw mende ke hape teater nih, bebaru nih, gua terpujuk dengan ajakan Ain, bestfriend gua, nak tengok teater. Memandangkan kes kewangan yang belom melanda gua, gua pown teros macam kene cucuk idung ngan ain, teros pegi jerk beli tiket teater. Tajuk teater petama gua yang julung-menjulung kalinye nak tengok dalam hidop gua nih adelah ' DI SISI IBLIS'.




Tajuk die memang cam gampang, uat orang takut. Kene pulak diorang buat teater nih kames malam jumaat, patotnye, kames malam jumaat dok kat umah diam-diam, tunggu mase je. Tapi untuk sesape yang dah berkawen jela, kalau yang baru pegang title tunang, awek, besfrend ke, jangan gatal nak masok bilik dengan pasangan korang erk???Jangan bagy alasan!!! Xde maknenye!!!



Teater nih memang best, tajuk jerk bagy takut orang laen. Bile da tengok keseluruhan citer, overally memang best arh!!!Iblis tu memang klako giler beb!!!Memule die kuo lagu hindustan dah. Memang thumbbbbbsssssssssssss uuuuupppppppppppppppp beb.



Teater nih pasal sorang pemuda name dier Wok, Wok nih muke dahla huduh, busuk, tinggal sensorang kat hujung kampung. Diam-diam die menyimpan perasaan kat sorang pompuan name Aisyah.Aisyah nih santek, sore bley tahan arh sedap. Baek plak tuh, memang untung badan law dapat Aisyah nih. Satu hari tu, si Wok nih terpengaruh dengan pujuk rayu iblis nih yang g bisik-bisik jahat kat tinge Wok gaye mane nak dapatkan si Aisyah ngan cara jahat arh!Memang iblis nih jahat erk, law x, cemanenye die name iblis ye dok???


Bile die dapat Aisyah, die g plak berzina dengan Anum mulot jahat!!!Memang kepoh minah nih, sampai laki orang pown die nak!Padahal si anum tu bestfrend si Aisyah tu. At last, Aisyah lari, muke Wok hodoh balek sebab langgar janji pade Iblis tuh. Memang terbaek arh teater nih, kalaw ade lagy tayangan, memang aku nak g lagy.Bley wat duet orh nih.



Bile dah tengok teater baru tawu teater nih cemane. Ade orang nari-nari, nyanyi-nyanyi dah belakon. Law bagy rating, gua bagy 4/5 arh...Terbaekkk whoooppppp


Wok hodoh dengan iblis





Iblis is coming!!!







Sesi goda-goda





Aisyah dengan Anum






5 dara bingitan




pas kawen ehem ehem...pak kelepak kebung kebung





sesi mengurat











barisan pelakon-pelakon










Iblis lagik!!!











Kualiti gambo memang tahap terbaekkk gua beri sebab gune henfon gua yang murah ini jerk. Wang x mencukupi nak beli kamera Canon DSLR lagi. Nanty dah berduet, boleyh ar nak beli kamera yang xpayah tekan pown kuar flash dah. 






Sekian, babai!!!!








Tolong klik my sayangs....


         



No comments: