Kesayangan ;)

15 March 2011

CIK EPAL Buat Contest, Nak Join Macam Sipu-Sipu Sipot Sedut~~~

assalamualaikum




Hah, macam biase bile on tenet jerk, teros taip web cikepal sebab nak tengok dan bace mende baru kat blog dia.Tetibe arini cikepal ade buat 1 contest plak pasal dia nak kongsi wet hasil nuffnang ngan hearteat bagy kat dia.Huwarh~~~~ memang teramatlah beruntungnye gua kalau gua pown buleyh nak join contest tuh, cikepal kate, contest nih xde tarikh tutup.Sesuke riang hati dan bergumbiralah dia bila dia nak tutup contest tu pown.Nih cikepal yang cakap taw.




Gua macam ade rase-rase nak join larh tapi macam ragu-ragu boleh ke gua nak join contest die erk???Hurmmm nanty arh, kalau lambat lagy contest tu tutup, boleh arh gua nak cube naseb tuah badan debab gua nih. sekarang gua tengah bz nak exam, esok ade exam, boleh sesuke ria bersuke suki nak hapdate blog nih. Maklumlah, gua sekarang x boley x hapdate blog behari-hari.Nanty kangen.



Sesape x caye yang gua citer nih, boleh klik sini, pastu boleh teros join kontest cikepal nih. Sesape yang xkenal lagy dengan cikepal tu, g terjah blog dia.








Gua tengah pk nak buat slogan ape untuk join contest cikepal nih. Selagy boleh kreatif, selagy tu gua akan create slogan semenarik yang boleh. Semoga berjaya kepada semua!!!!












Sekian, babai










Sila klik saya!!!!!

No comments: