Kesayangan ;)

24 March 2011

The Ramlees- Itulah Sayang

assalamualaikum




Tadi sementara nak ilangkan bosan, pegi godek geledah YouTube kejap. Pastu terjumpe sebuah video pasal The Ramlees.


Gua selalu dengo lagu nih kat radio jerk, memang best pown. Lagu P.Ramlee mase memuda dulu diorang barukan balek rentak dengan irama. Memang best dan rancak.Gua pown teros bukak 4shared, donload teros beb!!!


Law korang xpecaye gua kate lagu nih best, layan video kat bawah nih.








Law korang bukak kat Youtube, memang akan disajikan dengan cacian serta kutukan daripada manusia yang xpuas aty dengan diorang nih sumer.Ade yang kate diorang ciplak lagu orang.Wey wey wey, gua pown pelik bin ajaib nape law yuna dengan artis-artis baru nih nyanyi lame, ataw yang dah di'renew' rentak ngan irama dia, ade jerk caci maki hamun korang erk. Kalo Siti Nurhaliza nyanyi, sumernye korang bantai  boleh, kalaw dia nak nyanyi lagu omputeh tonggang langgang pown korang indah bahasa dan sesedap rasa jerk kate boleh. Memang hampagas betol korang nih.




Comeon larh beb!Nih irama, kita ingatkan balek diri kita dengan seniman teragung negara kita beb!!!So, hargailah ape yang diorang cube nak buat.Korang xpaham ke diorang buat camni sebab nak naekkan lagu-lagu lame nih.


Standard arh weyh, xramai taw tenaga muda yang ade usaha nak buat camnih, ok what dia renew balek lagu tu?Bukan die tukar jadi maken xelok pown kan???So, kepada pengkomen dekat YouTube, gua tawu korang xkan pernah jumpe dan teringin pown nak bace blog gua nih. Just gua nak ingatkan je, kita nih sesama manusia xkan pernah terlepas daripada buat silap, bile kite tengok orang buat sesuatu mende yang kite xmampu nak lakukan, memang perasaan irihati tu akan wujud.Tapi kenelah suarakan bebetol, xelok kan kalau kite men serbu-serbu, kata-kata orang macam tu jerk. Tujuan diorang baek, tapi kite merendah-rendahkan diorang. Tak elok taw.....




Ok arh, korang layan arh video tu...gua chaw dulu bebeh!





Sekian , babai

2 comments:

bib2426 said...

nice...layan.zaaaaasss.hehehe.

Hajar Yumi said...

tenks cik bib....olwez drop by yea...hehe