Kesayangan ;)

05 March 2011

Terjah Menerjah - Fesyenbaru

assalamualaikum



Memang seharian tanpa ada kerja di rumah adelah sangat membahagiakan.Bagaikan berada di syurga.Memang indahnye dunia.Walaupown ade org meninggal kat kampung arini, itu tetap x mengganggu semangat gua nak berblog. Bile dah bosan tengok blog sendrik, g wat kepoh kat blog orang laen pulak. Alangkah bahagianye hidupku apabila dapat mengkucar-kacirkan blog orang lain.


Fesyenbaru nih name die memang fesyenbaru.Memacam ade wo!!!!tudung, make-up, perfume, tips2 bernas dan cara nak mekap pown ade. Shawls gua blom jumpe agy kat blog nih.Hape lagy..Hamek kawwwwwww











memang tumpu untuk tudung blog nih





cantek oooo





berwarna warni beb!!!!




abstrak!!!!!


inner pown ade




inner kaler-kaler





tudung arab



makeup bebeh




perfume gucci ouh!!!!






makeup lagikkk





perfume of the year...



Hah, memang arh mewah dengan gambo kan blog gua arini. Lemak berkepuk-kepuk korang kan??? Ape tunggu agy??G r terjah sendrik blohshop nih.Memang best wooo.Pstu bile korang dah kaye, jangan lupe tolong gua erk.Tolong klik tabung gua dengan belanja gua perfume Gucci kat atas tu.heeeee T__________T



Sekian, babai



Renung-renungkan dan selamat beramal!!!





No comments: