Kesayangan ;)

12 March 2011

Wow ! 50, Besarnye!!!!!

assalamualaikum





Musti korang sumer tertanya-tanya ape yang besar nih. Bagy kaum lelaki, sudah tentu anda memikirkan saiz 'fruit chest' ladies-ladies di luar sana. Ouh sangat bagos ape yang korang kaum lelaki fikirkan, bagoslah. Teruskan berfikir seperti itu yea. Tapi ape yang gua nak dok menggebang mengheboh-hebohkan adelah bukan itu yea.



Ehem ehem, korang try usha follower gua kat tepi nih. Alah, nak gua print screen ke?Gua mane reti dowh nak print part tu jerk, sebab tu arh, gua nak mintak tolong korang ajarkan gua mende nih. Gua taw arh nak print screen yang whole page tu, yang part tu jerk yang gua x reti. Please erk korangggggg gua nak mintak tolong ajar gua print screen yang certain part taw!!!!! Korang leave arh komen kat bawah yea. I really need ur help larh!!!!!



Alhamdulillah, masuk bulan nih, da 3 bulan gua dalam alam berblogging. Gua bersyukur sebab ade jugak yang nak follow gua. Memang xdelah banyak mane follower gua, macam Najwalatif ke, cikepal ke, Fatin Liyana ke kan, follower dah beriban-riban macam artis dowh!!!!Memang boleh kalah artis auw auw auw~~~~
Bukan ape pown, gua tulis blog sebab gua nak berkongsi dengan korang sumer, gua nak  luaskan pengetahuan , nak kongsi tips, senang citer, memang tujuan gua adekan blog ni sebab nak cari sebanyak ilmu pengetahuan dan segala macam tips dengan korang sumer , x ketinggalan jugak nak cari sebanyak mane kawan yang boleh. Sape yea yang menjadi follower ke 50 gua??Trimas yea korang sumer..i lebiu much much much moreeeee larh taw!!!!!!! Gua akan follow dan sentiase ber 'bw' sebab gua memang suke sangattttt bace blog orang...Banyak tips yang boleyh kongsi sesame beb!!!




Memang dah termaktub dalam ciri-ciri seorang yang lahir dalam bulan 8, mereka seorang yang romantik, bersikap kepimpinan, suke berkawan dan bla bla bla bla bla. Banyak agy larh, nanti gua buat entri laen pasal mende nih erk.



Rasenye sekian dulu entri untuk arini sebab gua kene study dulu, minggu depan exam weyh!!!



Jepun kene Tsunami weyh, habes Jepun, kesian kan diorang yanga de kat sane tu, gua harapkan sumer rakyat Malaysia yang ade kat sane, selamat dan berharap kita semua amek pengajaran, naseb bek brader Zack kesayangan korang dah balek Mesia .Gua berdebo dalam aty sebab takut Kuantan kene sipi-sipi angin Tsunami, bukan ape, gua x sempat agy nak mintak maaf ngan mak abah gua, nak bermanja, dok bawah ketiak mak abah gua. Amal pown x cukup lagy sebenarnye gua nih.



Mekaseh erk kepada sesiapa yang follow blog gua. Nih entri untok korang yang sudi membaca blog minah debab macam gua nih.Sekian, timekaseh. Ade rase-rase nak bako x blog gua? Kite bako je kite bako je!!!!




Sekian, babai




Renung-renungkan dan selamat beramal







No comments: