Kesayangan ;)

05 March 2011

Kembar Adira Ke???

assalamualaikum





Gua memang semangat terlebey bile dah lame x hapdate blog.Nih sumer gara-gara nak ganti balek entry yang dah tertangguh semenjak lappy gua masok sepital aritu.



Sape x kenal dengan ADIRA???? Bek korang gi gantung diri sekarang arh. Ade lagu Adira nih yang memang aku gile sangatttt mase nih. Lagu dia, Ilusi, gua memang minat giler arh dengan lagu tu.Mane x nye, da r adira tu comel, bile dalam video klip dia, memang superb arh! Lagu tu rancak lagipon, memang arh gua suke.Time gua dengar je lagu nih, bahu dah goyang-goyang, kaki dah start nak bukak langkah seribu, kekuda pown pasang baekkkkk punya. Teros rase nak dance-dance tanpa pikir orang kiri kanan yang tengok aku macam xpernah nampak orang. Silap-silap aribulan diorang campak aku kat Tanjung Rambutan, xnaye ke tu? X naye ke weyh????



Korang xcaye, korang layan arh lagu die yang gua dah sajikan untuk korang nih.









Gua teringat pasl adira nih sebab tupperware *merujuk pada bekas* boyfriend gua dulu penah cakap yang badan gua macam adira. Weyh mase tu sah sah macam nak terbang melayang-layang berada di awangan sebab rasa teruja tambah hepi yang sedikit keterlampauan. Tapi sekarang sumer tu hanyalah kenangan bak kata orang rindu-rinduan jadi kenang-kenangan.Memang sadis giler beb. Nak kenang dah x guna sebab dia dah bahagye dengan jodoh pilihan dia kan...



Teringat plak gua dengan mesej-mesej dia yang ade lagy ha dalam inbox gua.



mr.H : syg, bile nak kurus nih?


budak gemuk : syg otw nak kurus arh nih b, b nak x syg makan JM5


mr. H : apemende tu syg?


budak gemuk : ala, mende makanan kalau makan dalam sebulan lebey boleh kurus


mr.H : xkesahla janji syg kurus taw. tapi badan syg tembam arh, macam ADIRA


budak gemuk : hah ADIRA? yea ke b? mesti comel kan die b??


mr. H: tapi kan best kalau badan macam stilleto tu...




Terus gua log keluar dari bace mesej2 dia, sebab gua takut nanty gua nanges lagik, memang sepanjang gua ade feel ngan dia, airmata gua macam jualan bundle jerk. Memang cinta betol seyh gua. Nak muntah!!!!!


Bile skarang nih gua tengok balek gambo gua dengan adira ade ke x persamaan erk????


adira pakai tudung beb






tembam boleh tahan gak gua nih




Hah! korang tengok..banyak benooo beza aku dengan ADIRA nih, part tembam tu jerk arh kot.Memang dia tembam tapi x gemuk dan debab macam gua erk????Ke memang jaohhh ke China persamaan dia dengan gua erk??? Entahlah, untuk penutup, gua nak tepek gambo adira berjuta-juta lemon nih kat sini.



comel woooo






apesal adira nih comel dowh???




Ade sesape nak gitau gua part mane yang ade persamaan gua dengan adira? Xkan nak soh gua menari kot?Gua menari memang boleh tapi gua malu arh nak goyang bumper.Bumper besauuu dowh!!!!!






Sekian, babai




Renung-renungkan dan selamat beramal!!!


2 comments:

Anonymous said...

nampak sangat kau tak sedar kau ni busuk... get a life

Anonymous said...

Guna la panggilan yang sopan sikit...geli btol lah pakai gua gua nie.. yakksss...