Kesayangan ;)

09 March 2011

Madrasah Di Pintu Syurga - Part 2



assalamualaikum






13 Februari 2011


Hari kedua kitorang jugak merupakan hari terakhir kitorang berada di sana. Memang gua buat sejarah kat sane sebab pukul 3.45 pagi gua dah bangun dan mandy dengan segarnye!yeay!Lepas nih boley praktis kat umah Kuantan, tapi bile ingat hantu KHURAFAT seblah muke, memang teros gua sambung tido sampai pagy.Bagos!!!Thumbs up!


Dah siap sumer, teros turun surau kat bawah hostel dak pompuan, tujuan utama turun awal adelah untuk tunjukkan yang terbek dekat adik2 yang ade kat ma'ahad tu.Tunggu dari pukul 4 pagi sampai boleh buat mimpi plak kat dalam surau tu .Memang xpatot betol kitorang nih.Tapi mase tengah duk berzikir-zikir dalam surau tu, kitorang tejumpa plak luahan hati diorang dalam salah sebuah beg yang macam dah lame terbiar dalam surau tu. Bukan niat pown nak menceroboh, kitorang sesaje je bace, sekali terjumpa. Pulak kitorang tengah bosan giler vavi, kirenye kitorang xdelah melagho jerk kan dok kat dalam surau tu...


Bile dah masuk subuh, yang adik-adik nih bangun, kitorang pown solat sumer.Pas solat, kene AEROBIK!!!Korang nak taw head untuk dak pompuan sape? Orangnye adelah...jeng jeng jeng....



minah gemok ngan syepy!!!




beratur chantek-chantek yea sumer....






poco-poco!!!semaken rancak dan berseronok!!!




my grup...miss all my adek...



buat eewah jgn xbuat...











Rasa hepi giler dapat beraktiviti ngan diorang.Pastu kitorang ade lagy wat xtvt, suke sangat tengok diorang senyum...Sesungguhnya bila wat org senyum tu kita akan dapat kebahagiaan yang berlipat kali ganda...Gua nak out dulu jap, t malam gua hapdate lagy sebab ade agy aktiviti ngan diorang nih.Gua nak mempersiapkan diri ok???








Sekian, babai



Renung-renungkan dan selamat beramal....

No comments: