Kesayangan ;)

05 March 2011

Duit Jatuh Dari Langit HEARTBEAT...Sape Nakkkkkkkk

assalamualaikum



Macam biase seblom bukak blog sendri, gi menebeng kat blog orang laen dulu.Blog peberet gua nak terjah menerjah adelah blog CIKEPAL. Sebab blog dia memang penoh dengan ilmu , tips , gaya dan gambo makanan yang sememangnya menggiurkan air liur gua yang senang nak meleleh. Oleh hal yang demikian, gua punye badan pown dah membesar dengan sihatnya.



Harini bile tengok post cikepal, dia bagitaw cemane nak dapat duit lagik dengan cara blogging je. Almaklumlah, kalau dah namenye student, memang xde mase arh nak bercucuk tanam pastu g pasar nak menjual beli segala bagai barangan sayur-sayuran apatah lagik nak membela ikan dan kambing serta lembu di tepi rumah pastu war-warkan di facebook yang farmville dah lebat dan nak menjual. Itu memang di luar profesion gua yang profesional nih.



Masa awal-awal masuk sem dulu, gua punye hebat bercerita dok menggebang-gebang nak carik keje part time pastu keje hujung minggu sabtu ngan ahad je. Memang bagus ade perancangan awal sebab taw keadaan kegawatan ekonomi seorang pelajar apabila menjelangnye waktu tengah bulan, awal bulan mahupun sipi-sipi bulan.Memang manjang xde duet. Entah bile agaknye yang dinamakan nak ade duet gua pown xtaw. Bile cbuk punye bz larh dengan segala perkara, bulan kedua dah memunculkan diri. Keje kosong emang dah ade. Masenye nak interbiu gua xtaw. Bile hah? bile nak interbiu??? Bedooh ja hang nih hajar weyh....



Bile bosan dengan persoalan yang gua xtaw bile nak jawab, gua tulis blog lah, hape lagy. Dengan harapan nak jana pendaatan guna nuffnang. Tup tup skali aritu gua baru nak try register nuffnang, failed beb!!!Ntah hape jadah yang gua dok merapu skali gua nak login depa x bagy plak. Mana gua xhangin!!!Teros gua tarek muka lapanpollapan. Majok dengan nuffnang. Hah, macamlah nuffnang tu herannnn sangat gua xmao tompang sekaki dengan diorang pown, lagik arh save bajet dorang kan???? Memang dasar pompuan xtahu malu gua nih. Gua kemaluan tapi xberapa nak malu. Hahahahahahhaa... : )



Ok, back to the hot topic today. Korang nak taw ade care laen gain duet gune blog nih ek??? Cikepal gtaw, gune HEARTBEAT. Disebabkan pengetahuan gua yang memang tercetek dalam dunia internet ni, gua memang bebal cket tahap harammmmm bile soh print screen pastu g bulat memana patot bagy korang paham betoi-betoi cemana nak lg in kat heartbeat nih.


Dengan ini gua telah memutuskan supaya hangpa sumer g klik kat sini , so nanty hangpa ikot cemana cikepal buat na! Gua akan belajar dengan bersungguh-sungguh dan lebih gigih cemana gua nak wat print screen n circle memana patot so bagy angpa sumer paham. Ka ada sesapa x nak ajar gua cemana nak buat tutorial camtu gaya???Memang gua perlukan khidmat masyarakat dari korang nih arh.


Seblom korang sumer tutup mata, perati elok2 kat kanan n belah bawahhhhhh sekali page gua nih, gua dah tepek dah sikit sebanyak iklan dalam heartbeat nih.Korang rerajin klik, bile dah dapat wet, kita untung sama2!!!!!yeeehuuuuuu




klik beramai-ramai








firstly korang kene klik kat mende alah nih bile korang klik http://heartbeat.my






Korang tengok arh, sekali klik, memang untung x untung arh kan.....Mudah-mudahan usaha gua kali nih untuk menjana pendapatan terlaksana hendaknya dengan bantuan korang...Aminn....




 OVERVIEW
Refer friends to register:
0.00
Feedback:
0.00
Banner/text link clicks:
0.00
Survey / Polling:
0.00
Refer friends to purchase:
0.00
Testimonial:
0.00
Self Purchase:
0.00
Others:
0.00
GRAND TOTAL:
0.00
REDEMPTION/CASHOUT:
0.00
TOTAL EARNING:
0.00
 Another RM 50 to cash out.
    Or you can choose to redeem our products with your current earning. How to redeem?

    To place our banners on your website to make money, click here


Refer friends to register:When you refer a friend to join HB!Affiliate as affiliate.
RM2 earned for qualified affiliate.
Self purchase:20% of total purchase amount. Excluded delivery fee.
eg: If you purchase magic mug at RM40, your earning will be RM8.
Referral purchase:15% of total purchase amount.
eg: If your referral purchases magic mug at RM40, your earning will be RM6.
Banner / text link clicks:RM0.04 per genuine click.
Only genuine clicks from unique IP address each day are counted.
Feedback:RM5 for constructive feedback to us.
Survey / Polling:RM3 for the participation in our survey or polling.
Testimonial:RM10 for testimonial with photo & at least 300 words on our unique gift giving ideas.
Bonus:Additional bonus will be awarded when total purchase amount of self purchase and referral purchase in a month are as below:-

 more than RM300-additional RM20.00
 more than RM500-additional RM30.00
 more than RM700-additional RM50.00



Bila kita tolong orang untuk bahagia, kita akan bahagia berlipat-lipat kali ganda hendaknya....aminnnn





Sekian, babai




Renung-renungkan dan selamat beramal!!!!!

No comments: