Kesayangan ;)

05 March 2011

Terjah Menerjah - Jumpa Dress Yang Gojes

assalamualaikum




Korang nak taw x, arini pas masak dengan basuh baju sumer, lepas tengok cerite Barbie kat TV3, gua bosan xtaw nak watpe, teros gua gi semak laptop gua nak wat bancian dan kajian mengenai hal ehwal dunia.Maklum jela, manusia macam gua ni kan orang yang sentiasa kene haptodate sentiasa. Gua punye bajet macam pompuan dah berkerjaya dan busy siang malam tanpa ada traffic light untuk berhenti seketika.


Tadi gua geledah punya geledah blog orang laen, terjah menerjah amalan mulia. Terjumpa sebuah blogshop yang jual dress cantek-cantek woooh!!!Dahla gua nih badan saiz agak besar, nak cari dress yang berkenan kat hati memang teramatlah payah. Tup-tup gua jumpe plak dengan blogshop ni.Memang riang gumbira arh gua nih kan. Gua tengok menengok dengan hati yang happy dan teros berkenan. Most of the item memang chantek dan ade jual umtuk saiz yang semacam gua jugak. Rambang mate ouh nak pilih dress yang ade kat cni!!!!




Mempersembahkan.....

















weyh cantek weyh dresss tu...






macam2 gaya bley wat dengan dress nih






siap bagy tips cemane nak wat kite punye dress nampak gorgeous!!!







berbaloi-baloi











Selaen tu diorang ade gak jual skirt, long sleeve t-shirt ngan cardigan yang memang very the awesome...Sesuai sangatttt untuk remaja muslimah.Untuk pengetahuan korang jugak, chantekdress nih selalu arh tepek baju-baju baru diorang kat majalah DARA. Macam yang gua penah citer dulu kan kat entry gua yang ni , gua memang dah jatuh chenta dengan majalah tu sesangat.



t-shirt bunge-bunge








rawk yeah bebeh






tips nih memang kene sangatttt ngan gua






sekali sekala nak gak try skirt dowh







cardigan tu memang superb dowh...


chantek dan murah cardigan nih










Hah, dah puas korang cuci mate???rase geram x???Gua memang geram tengok mende nih, mostly memang free postage dan memang ciri-ciri remaja muslimah ade diselitkan sekali.Memang best arh, korang gi terjah blogshop nih ok???






Sekian, babai





Renung-renungkan dan selamat beramal!!!!!










No comments: