Kesayangan ;)

18 February 2011

Auwww!!!! Sakitlah!!!!

assalamualaikum



Nak sedey lagi, dah lame seyh tinggal blog nih macam hape dah, kesian taw kat korang nih, ketagih nak bace blog gua kan?Memang muntah berkoyan-koyan arh korang. Bukan arh sengaja nak tinggal blog bersawang-sawang siap ade lelabah nak join adventure skali, bukan senang-senang taw gua tetibe hilang mood nak berbelog nih.Gua sayang sama velog gua, mana mungkin mahu meninggalkan begitu sahaje????



Sekarang gua pinjam netbook syepy(member gua, bukan lembu Rajoo dalam citer Upin Ipin tu) semata-mata nak hapdate blog gua.Gua bukan xmahu nak menggunakan kesayangan gua tu untuk menghapdate blog. Law gune perkhidmatan dier,memang mewah dengan gambar arh blog gua nih.


Aritu gua dah anto dah lappy masuk hospital, kire skrin yang ade macam bayangan menari-nari dengan indah dibawahnye dah memang terhapus, siap ade lagi baju baru untuk muke die.Tu yang gua suke tu, masalahnye skarang, bile On jerk lappy, ade plak makhluk asing yang duk nyebuk kuar.

''Please insert Device boot bla  bla bla bla bla''






Hah, todiaaaaaaaa makhluk halus yang dok menyebuk menyeleweng kat lappy gua bile bukak-bukak lappy.Gua teros tanye kat member gua yang pakar dalam bab ni, japgi bile dier nak format, die kate, lappy gua dah kehilangan otak....Memang gua terkejut macam beruk!!!!!Boley pulak lappy gua dah kehilangan hotak???Kesian gile doe.Teros gua nak menanges teresak-esak sampai lencun spender ngan bra gua.Tapi gua tahan arh.





Sekarang demi menyelamatkan nyawa lappy gua dan mengembalikan otak beliau, gua kene pegi balek dekat kedai yang wat lappy gua kehilangan otak.Pastu herdik abg kat kedai kuat-kuat sampai dier terkedu dan bagy free jerk kat gua semate-mate xnak kene hempuk ngan meja.Memang sebijik cam gangster.Baru puas hati gua!Kaw wat anak kesayangan gua kehilangan otak, pastu kaw bley wat bodo jerk kan???Memang macam ssssshhhhhhhhiiiiiiiitttttttttt taw x kaw nih????



Demi kesayanganku yang terchinta, gua xkesah nak berhabes tapi mintak-mintak larh nanty xpayah bayar bile hanto kat hospital balek untuk rawatan yea.Mintak-mintak lappy ok pasnih sebab dah x boley hidup tanpe lappy, macam-macam mende nak kongsi ngan lappy tu.Nak tengok citer blue, nak ciom-ciom, nak manje-manje, nak pelok-pelok dengan lappy tu.2 minggu tanpe lappy memang membosankan taw x.Sampai buntu xtaw nak watpe dah lagi. Nak meronggeng, gua bukan spesis itu.Nak berwayang, wet memang cemburu dengan gua.Xpelah, tunggu je nanty bile lappy gua dah baek daripada kesakitannya.Doakan lappy gua sihat sejahtera ya kengkawan sumer!!!!







Sekian, babai





Renung-renungkan dan selamat beramal!!!!!

No comments: