Kesayangan ;)

10 February 2011

Kerosakan Yang Kritikal!!!

assalamualaikum






Weyh korang, kan gua dah lame erk tinggalkan blog gua yang memang chantek menarek nih???muntahlah korang nak muntah pown, gua x kesah. Sebenarnya gua punye lappy dah kene naek ambulans, hantar kat kedai.Memang emergency punye kes tawu x.Ape penyebab yang gua kene pecaye pown gua sendri maseh x mengetahui.




Sebab tu lah, sekarang ni gua macam agak lembab macam kuda patah kaki sebelah berjalan.Gua nak hapdate laju-laju pown x boley sebab sekarang nih maseh menagih simpati macam pengemis yang bersepah-sepah membanjiri kaki lima di Petaling Street sebab nak menghapdate blog secara marathon.Bukan apelah, gua ade jugak nak hapdate blog nih sejak lappy gua jatuh sakit hari ahad ari tu, tapi, gua punye survey mendapati bahawa lappy yang sebrand dengan gua punye lappy jerk x hang bile gua hapdate blog.Ape mao buat erk???Xpe2, abg dekat centre cakap dalam seminggu boleh arh siap. Mase tu gua nak melompat-lompat sampai langit.



Sekarang x boley nak meroyan hapdate blog.Kene paham-paham sebab kan lappy sendrik xde, terpaksa pulak nak pinjam laptop orang laen, sabar jelaaa.Padahal dalam kepale hotak gua yang cute nih, berbagai idea yang kurang bernas dah bersarang.Tunggu semut pula datang nak join buat sarang same-same.



Ayat gua macam budak darjah 6 baru belajo nak buat karangan bagi chantek-chantek menarek da boom sikit.Xpelah,  sekali sekala perasan muda memandangkan gua punye umur akan bertambah dalam masa beberapa bulan lagi.Maken tua dan maken menuju ke kubur gua nih.



Wat masa nih, gua pending dulu sumer cecite yang hawt dan gojes.Nak hapdate beriban-riban menggunakan laptop orang macam x berapa nak syok pulak.Nanty bile laptop gua dah sihat dan kembali beraksi bersama dengan gua, gua akan hapdate secara ekspress.Memacam cecite-cecite tipu dan realiti akan gua persembahkan.






Sekian, babai




Hujung minggu nih gua ada program dengan anak-anak yatim kat MA'AHAD TARBIYAH CHENOR,PAHANG. Jadi budak alim dan baek kejap.




Renung-renungkan dan selamat beramal!!!!

No comments: