Kesayangan ;)

04 February 2011

Sori Tak Jemput ke Majlis - Part 2

assalamualaikum




Sambung balek pasal entri ni. Majlis semalam, memang dah terniat nak hapdate semalam, tapi disebabkan gua punye bz kalah perdana menteri Mesir, so, terpaksa extend satu hari yea.Mohon kemaafan daripada semua ya...


Sekarang selamatlah gua menjadi hakmilik orang laen.Bersyukurnye....Entri kali ni memang masih dalam mood bahagia yang sampai melambung-lambung.Teros rase nak naek awan doraemon tengok mase depan kan. Entri ni memang nak tepek menepek berjuta-juta-lemon gambo yang dah berhempas pulas gua amek semalam.Walaupun majlis gua, memang gua seorang yang gigih nak g amek gambo semata-mata xnak ketinggalan amek setiap peristiwa yang berlaku semalam.





bapak gua punye eksaited amek khemah sampai 2, baru tunang beb






sedare-sedara dan jiran tetangga yang gigih juge merewang di tempat gua




nih sumer golongan veteran yang memasak..






antare bahan nak memasak, bukan masak memaen paham x???






weyh, nampak x ikan keli goreng tuh???








sedang berhias muke.....







Memandangkan stremyx macam xbagy gua habeskan episod majlis pertunangan kali ni, len kali kene hapload manyak-manyak.Jangan terkejut bile tengok muke gua nanty laen memang xmacam gua yang bertunang. Memang serius xnak bagy kecoh-kecoh gempak hebat sangat.




Sekian, babai



Renung-renungkan dan selamat beramal!!!

No comments: