Kesayangan ;)

01 February 2011

Skandal Baru ^____^

assalamualaikum




weewiiit, setelah kembali menyingle, lame jugak nak merawat duka dan lara di dalam hati.Wekkkk, geli seyh gua dengan perkataan tu.Macam gampunk pulak dirasakan.Meh gua nak mempersembahkan skandal baru gua merangkap gua punye kekasih gelap entah yang keberapa.






MAHER ZAIN

cover album yang baru





auw auw auw so sweet sayang






ape pandang-pandang, gua duta adidas





hensemnye





yang u men bubble xajak I ea





gojes!!!





the chosen one...feveret song bebeh





perh!!!!macho larh seyh...






Memang hensem kan.Gua bersyukur sebab dapat jadi skandal beliau walaupun beliau memang x hingin nak berskandal dengan gua yang naif nih.






Gua paleng suke lagu beliau yang ini.Memang xpernah jemu dan Maher zain memang hensem giler dalam video nih.Yang part die kene nganjeng dengan jiran die, siap letak sampah depan umah, kalau gua, memang gua letak balek sampah depan umah jiran tu.Pastu part masak sup sayur untuk jiran, gua rase macam nak bagy sup sayur tu pedas-pedas biar perut die pedih,Hamek kaw, jahat sangat dengan skandal gua. Mesti gol teros pompuan tu.Memang ganas betol gua nih.






Sekian, babai





Renung-renungkan dan selamat beramal!!!

No comments: