Kesayangan ;)

04 February 2011

Sori Tak Jemput ke Majlis - Part 3

assalamualaikum





Disebabkan semalam banjir telah melanda jalan masuk untuk ke kampung gua, so, memang secara gigih si orang itu bertandang jugak memandangkan dah planning dan dah siap.Tetibe terlintas di mata dan kepala nak tepek gambo air yang melimpah ruah di atas jalan.




kasihan kan....







nseb bek jambatan x tenggelam taw x







simpang masok kampung gua dah mewah ngan air






itu rumah bekas cikgu gua





ni rumah seblom kampung gua






Habes dah pasal banjir, sambung balek la pasal majlis pertunangan gua yang teriklan sebentar tadi










ehem2...name die larh tu





tadaaaaaaaaaaa







ekh2..ade jugak coklat nih






buah-buah berkilat






kuch kuch hota nehiiii





wey2, apesal gua x siap lagik tuh???





dah sarung cincin???






barisssssssss!!!!!







dah macam nak kawen larh







cincin di peraduan





dari sana






telekung....





besaarrrrr punyer!!





inilah gabungannya






wei3...duduk renggang2....bertambah sayanggggg feeewiiitttt






itu pink jugaaaaa







apesal gua syok dok posing???








keluarga yang sane...











Mesti ramai yang pelik apesal bukan gua yang disolek dan berhias bagai opera Cine???Sebab ini adelah majlis akak gua yang pertama, dia yang tunang dan muke mamat yang gua tepek kat atas adelah abang Ipar gua, ade sesape nampak die pergi berdondang sayang ke, berdangdut dengan sesape,  meh roger gua, gua nak handle ini abg...Sesape yang single, xpayah nak dok gatai ade impian nak abg Ipar gua nih, skali kene tempeleng -sepak laju-laju secara-bertubi-tubi dengan akak gua baru taw.Apepown, Selamat menjadi Tunangan orang kakakku, lepas ni xboley dah nak menagih simpati dari segi kewangan dengan ko, sedey wei.Miahahahahahaha




SITI ZUBAIDAH & SHAKIRIN

SEMOGA KEKAL KE JINJANG PELAMIN HENDAKNYA...AMINNNN




Sekian, babai





Renung-renungkan dan selamat beramal!!!!!!!

No comments: