Kesayangan ;)

27 March 2012

Koleksi Novel Bertambah

assalamualaikum




Inilah kisahnya kalau orang dah bebas dah rasa nikmat sangat kerja dah siap, boleh hooreyyy hooreyyyy. Tujuan utama aku dan kengkawan aku berhoora hoorey adalah untuk menghabiskan baucer buku 1 Malaysia yang pernah aku ceritakan dalam entri ni dulu. Baucer tu aku belum habes pakai lagi. Ada dalam RM100 lagi taw sebab aku nak tunggu balik KUANTAN, aku nak beli novel yang memang aku cari selama ni, iaitu buku '7 HARI MENCINTAIKU' karya kak SITI ROSMIZAH.

Semalam aku dah puas pusing 1 kedai POPULAR tuh dan aku dah cukup tawaf berkali-kali tapi apakan daya, aku x berjaya menemui novel idaman kalbu dan jantung hati. Lalu aku sangat terkilan dan aku pown mengambil keputusan untuk  mengambil apa saja yang ternampak oleh mata hitam dan putihku ini. Hasilnya adalah seperti di bawah. Dan jangan x caya, aku dah berjaya membelikan emak yang paling aku sayang di dunia buku idaman hati dan jiwa raga beliau.









ini separuh buku yang dapat dibeli guna baucer kerajaan...ngehahahahahaha







Mari kita kenal buku-buku ini satu demi satu






close up sedikit...
~Buku yang belajar bahasa Arab adalah untuk emak tercinta~





koleksi novel menggemuk dengan kadar yang segera!!!!




novel ini adalah novel paleng tebal di abad ini yang pernah aku ada.



xdapat tengok citer DINGIN LAVENDAR, dapat baca novel dia pown cukup dah...





novel yang aku mula-mula kenal adalah novel ini. kalau sesapa  yang berkali-kali baca novel ni mesti taw part  LIPAS ituuuu



ini untuk emakkkk sebab emak kata nak sangat belajar bahasa ARAB, emak sabar sikit ea, nanti  hajar bawak emak pegi umrah okeyyyy




aku berbelah bagi nak amek buku ni sebab takut aku x seperti apa yang diceritakan dalam buku ni





yeay!!!!xdapat tengok semua ceramah ustaz ni, buku jadi pengganti..













Okey, kalau korang nak pupuk minat membaca, bukan susah sangat pown, korang kene tanya kata hati, memang novel ni semuanya bahan yang x berapa nak ilmiah, tapi kalau kita tengok dari sudut positif, lebih baik kita baca novel daripada tengok tv, lebih baik baca novel daripada kita buat benda bukan-bukan. Betul x???Memang aku belum habis pown baca semua buku-buku ni, at least aku tengah mencari ruang untuk mengisi masa lapang supaya nanti aku x buang masa macam tu aje. Membaca menambah pengetahuan!





Sekian, babai











No comments: