Kesayangan ;)

02 March 2012

Fruit Slices- Game Pujaan Ramai

assalamualaikum


Aku mula belajar main game potong buah terpantas dan terbanyak masa semester 5, semester yang mana kengkawan aku kaya gila babeng dia punya mak bapak, belikan henpown SAMSUNG TABLET tu, al-maklumlah, kalau dah ada satu je satu je satuuuuu jeeee henpon tablet dekat dalam kelas tu, memang ar menjadi igauan dan rebutan semua orang ye tak???Termasuk aku, tapi kebiasaannya, aku cume amek tempias orang jela maen mende alah ni. Sekarang teknologi merentasi masa, macam-macam games yang diorang keluarkan semata-mata nak attract orang beli henpon canggih-canggih sambil memperlekehkan manusia yang memakai henpon cabuk macam NOKIA 3310,  #balenghanjengkonpomhanjengmati.



Untuk aku yang sedikit jakun, member baek pown dah pakai iphone sekarang ni, laaagiiiiiilaaaaa menguji kredibiliti aku tapi haku pedulik hape???Haku guna henpon dia untuk maen game ni dekat iphone dia yang mahal gilewwww tewwwww. Haku jarangggg teraddicted dengan games segala bagai ni, tapi dengan fruit slices ni, aku macam kene rasuk taw!!!Kalau korang xtaw cemane nak maen game ni, meh aku hajo cket...






kalau nak maen mende ni, mule-mule sekali kene potong buah tu, ikutla nak yang mane satu. Jari yang cantek haruslah membuat gaya memotong di atas screen henpon anda...





Lagi terbaekkk kalau dapat potong buah ini sekaligus terosssss.Boley jadi juara kampunggg













Sila berhati-hati dengan bom itu, sekali tersentuh...hamekkawwwww pecah screen henpon hoiiiiii





tangan sape sebuk sangat maen potong-potong buah





khusyuk dia mengalahkan khusyuk buat asignment








Senang cerita, semakin banyak teknologi baru keluar, semakin leka manusia dengan godaan dunia ni. Aku berharap nanti bila aku dah kerja, adala rezeki aku nak beli henpon mahal, touch screen sebagai peneman aku dikala aku kebosanan dan keboringan . InsyaALLAH, selain tu, boley aku donload alquran dalam henpon aku, buat sedo diri sikit yang game bukan boleh bawak masuk kubur hoiiiiii.





Sekian, babai






No comments: