Kesayangan ;)

08 March 2012

Selamat Hari Wanita Sedoniaaaaaa

assalamualaikum







Dah nak masuk 9 Mac, aku pulak baru nak jadi jakun post selamat hari wanita pulak kan???Ini semua gara-gara aku dah tensen tahao masuk wad jiwa tengok asignment aku, aku pown xdapat nak menahan nafsu serakah menghapdate blog dengan kadar yang tersangat pantas! -____-''''  Laju-laju bukak belog, laju-laju klik dekat new post dan dengan kadar yang teramat laju nak taip dan merapu sesedikit yang mungkin sebab lepas ni nak sambung buat asignment semula.


Pagi tadi masuk je dekat makmal, tempat kerja aku, aku pown sebuk cakap dekat semua staf gegurl SELAMAT HARI WANITA tapi yang paling menyedihkan aku x cakap dengan buah hati pengarang jantung aku iaitu emak aku sendiri, kalau nak bagitau sekarang mesti emak dah tido dan dibuai mimpi indah. Malas kacau. Semoga tahun depan aku dapat berjumpa dengan hari wanita lagi dan wish dekat emak serta hadiahkan emak hadiah yang emak xpernah sangka. Lagipun hari lahir emak juga jatuh bulan MAC~~~~


Ok lah, kepada semua wanita seluruh dunia....Saya sebagai seorang perempuan yang baik budi pekerti, cantik molek bijaksana segalanya #muntahpink mengucapkan SELAMAT HARI WANITA SEDUNIA!!!!!!!





TANGAN YANG MENGHAYUN BUAIAN BOLEH MENGGEGAR DUNIA  BHAIIII~~~~

























Sekian, babai





No comments: