Kesayangan ;)

02 March 2012

Pelik-Pelik Time~~~

assalamualaikum




Kalau aku tanya korang apa benda yang paling pelik korang m=penah tengok???Mesti korang akan bagi jwapan yang bermacam-macam. Bagi aku, aku ada seorang kawan yang memang sangat berkebolehan dalam membuat perkara pelik-pelik. Bukan peliks.blogspot , itu blog kak MAGHIA ELENA yang cun meletops meletops macam bertih jagung baru masak.... ngeeee



Cakap pasal pelik, memang aku ade ramai kawan, dekat mukabuku je dah memang x menang tangan aku dibuatnya nak melayan dengan aik dan sopan santun penuh tatatertib sampai dah x tertib aku melayan kengkawan MUKABUKU.  Aku mintak mahap kalau ada kengkawan yang dalam friend list aku tuh aku xlayan. Kebanyakan kengkawan MUKABUKU adalah kengkawan sekolah dari sekolah rendah, sekolah menengah sampai matriks dan sampai kolej sekarang ni. Bila taip macam orang gila, x sedar rupanya aku dah bercerita lain daripada tajuk, mulanya aku nak cerita pegi pasar nak beli sayur apa, sekali aku cerita aku dah masak apa pula.... arghhhhh, semakin jauh aku melalut.....



Yang pelik dan paling pelik serta terpelik-pelik.Lantak koranglah kalau lidah nak tergeliat ke, tergelecoh ke hape ke sebut bahasa ni, yang aku tahu, aku nak cerita pasal kawan aku sorang ni yang memang pelik. Kalau dudk dengan dia satu hari, konfem boleh masuk wad jiwa. Nasib baik aku nih jenis yang bukan sentaphatimakjemahnakkkkkk, kalau idak, budak ni memang dah lama kene makan penampar aku. #iniadalahkenyataanbukanpaksaan.









~ 1 ~





~ 2~







~ 3 ~






~ 4 ~




Gambar-gambar di atas adalah gambar yang aku ambik masa kami bertiga dalam makmal klinikal. Makmal klinikal adalah makmal dimana nak test air kencing yang hancing, yang bau kopi, petai dan segala macam bau, test darah kalau ade tercair dan terpekat ke....Ekh, nanti aku ceritala acemane kalau keje dekat makmal ni, nak cerita sekarang kang kejap lagi ada orang yang pergi tekan butang pangkah dekat hujung tuuuu.



Korang dah hayati gambar-gambar kat atas???Memang macam bukan manusia tapi kalau betul-betul tengok ini adalah MANUSIA sebab sempurna kejadiannya. Kalau tengok sekali dah macam alien. Dia ni budak kelas aku yang memang xberapa nak betul. Dia hebat, dekan berderet dan happy go lucky. Tapi prinsip buudak x berapa nak betul ni adalah ''AKU BOLEH KACAU ORANG, TAPI BILA ORANG KACAU AKU KENE MINTAK PERMISSION'' #statementyangmemangharamjaddah.



Kalau duduk sekali dengan dia, rasa perut kau macam nak terburai isi  perut semua. Kalau boleh korang rasa nak bawak stapler, stapler mulot dia ni bagi senyap sebab memang dia adalah seorang yang x reti duduk diam, suka tanya macam-macam. Tapi AMARAN KERAS BAGI SESIAPA YANG MEMPUNYAI HATI SENSITIP, SILA JAUHKAN DIRI ANDA DARIPADA MANUSIA BEGINI kerana aku pasti yang korang sure akan MENANGIS SETEMPAYAN DENGAN mulut dia. Aku dan yang lain dah kebal hati, kebal jiwa melayan kerenah budak ni. Tapi guys, hidup ni kene ada ketawa jenaka untuk elakkan stress dalam diri. Ketawa yang berlebihan pulak boleh buat kita gila. Hati-hati ye guys... =)





hormon adrenaline tengah stabel, sebab tu duk diam-diam




sayang kat kucing jugak rupenye, kalau x, kene picit2 agaknya anak kucing tuhhh





staf tempat praktikal siap kata boleh tertukar aku dengan budak ni sebab muka macam nak dekat sama entah celah mana yang sama aku pown xtahu.... -___-''










Sekian, babai




No comments: