Kesayangan ;)

28 March 2012

Akhirnya.....

assalamualaikum

Setelah 3 tahun aku menyandang gelaran sebagai seorang penuntut di kolej swasta, aku boleh bersyukur dengan hasil dan titik peluh aku selama 6 semester dan bakal ke 7 semester ni. dermmmmm!!!Ini semua gara-gara pengurusan kolej yang bengong masa di awal semester petama dulu. Kalau x, sekarang ni aku dah merdeka dan boleh mengintai ke langit peluang-peluang pekerjaan aku. CISSSSS



Tapi apa nak buat, nasi telah pown menjadi bubur McDONALD yang teramat sedap!Anggap jela ni satu laluan untuk memudahkan urusan aku dapat kerja nanti. cehhhhhhhhh pullstoppp! Kembali kepada tajuk, aku bukan nak merapu merepek jual kerepek ke hape, aku cuma nak bagitau kat korang semua yang akhirnya, sijil yang dah 3 tahun aku tunggu, dah dapat!!!!Yeay ramai3~~~


Aku sebenarnya xtahu nak tulis apa ni, Aku bagi gambar dari fon buruk aku jela nih ea????



kualiti xde sangat sebab guna kamera fon je pownnnn









kolej ade hutang aku 2 lagi sijil hokey????







maken lama maken kecik plak nih???grrrrrrr







alhamdulillah







sebahagian.....







Tiada kata lagi yang mampu aku cakapkan sebab selama aku belajar, aku belum pernah lagi rasa kesyukuran yang amat, biarlah orang nak membandingkan diri aku, perwatakan aku macamana sekali pown sebab pada aku, biarlah aku menjadi diri aku sendiri, bukan senang untuk diarah, bukan mudah untuk duherdik, ditengking sebab sepanjang kelahiran aku di mukabumi ALLAH, apa yang aku mampu harapkan dan sandarkan adalah redha ALLAH.



Aku pernah kecewa dan aku pernah berada di fasa kejatuhan yang amat dan aku sedar bahawa banyak sangat hikmah aku jadi begini. Perjalanan hidup aku dah dipanjangkan oleh ALLAH dan ALLAH sedang merencanakan yang terbaik untuk hidup aku. Siapa tahu apa kesudahan aku nanti, macamana dengan rentak perjalanan hidup yang berbagai irama. Sekali aku nak mengayat, entah hape-hape ayat aku merepek. Oklah korang, belajar elok-elok, kepada yang bersekolah dan baru habes SPM, dah dapat result, bersyukur dengan apa yang kita dapat dan jangan pernah menyesali usaha kita sendiri.





Sekian, babai







No comments: