Kesayangan ;)

25 March 2012

Kembali Lagi dan Blog Yang Best~~~

assalamualaikum



Hai korang semua. Aku rindu gile dengan korang tahu x?AKu rindu saat kita bermanja-manja dan berkasih sayang di alam maya sebegini. How sweet...How sweet kepala kau weyh!!!Akhirnya aku dah habes praktikal selama 4 bulan di Bentong, Pasal praktikal yang super duper amazing dan best, nanti aku cerita di laen entri hokey???Aku nih dah berapa banyak kali cakap dengan korang nak cerita macam-macam dekat korang tapi aku delayed next next next. Kang ade yang korang nak bace blog aku teros NEXTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT TIME SINGGAH BLOG BURUK nih...*sobs3 nanges tepi perigi*




Peristiwa selepas praktikal yang aku rasa terindah sepanjang aku jadi blogger adalah seorang blogger femes emes terbaek dari ladang follow blog picisan yang entahapehape nih.Aku teruja beb!!!Rasa nak memangis sipusipu sambil pegang hujung bantal buat muka sedikit kiut. Selama setahun aku bergelar blogger picisan, xde lagi blogger picisan yang sudi memfollow blog aku nih, seingat aku, dekat FB, adela jugak abang Ben Ashari, Kakak ain gojes, yang aku add, itu semua yang memang aku sangat adore dan aku xsangka langsung pown akan beramah mesra macam kenal berpuluh tahun gamaknye.


Berbalik kepada topik sebenar entri kali ini, sebenarnya semalam aku baru je jumpa facebook abg Azfar, iaini husben kepada kak YanaMIB dan ayah kepada baby Aimy Zafirah yang comelssss! Aku jumpa, aku terus add dan arini aku tengok abg Azfar a.k.a Ujang9897 dah approve yeay! Aku pown dengan gelojoh terus mengucapkan tanda kesyukuran sebab abg Ujang9897 sudi approve aku jadi kawan dia. Aku laaaagiiiilaaa eksaited terlebey, hormon adrenaline dengan sepantas kilat mengalir dalam diri dan membuatkan aku rasa nak lompat bintang selama semilanpulohempatsaat!


ini header abg Ujang9897

Lepas tu, aku bukak blog dan tengok dekat pengikut setia tuh, dah bertambah...Maaaaakiinnnnn aku tertanya-tanya siapakah follower ke 99 aku tuh...Lepas ni follower ke -100 , hadiah memang aku nak bagi!!!!Aku x tutup pown offer yang aku kata aku nak bagi hadiah dekat follower aku yang seratus tuuuuuu. Sekali aku tengok, abg Ujang yang jadi follower aku ke-99!!!!whoaaaaaaa~~~ 0~0 terus teruja lagi, eksaited sampai buat larian pusing padang sekolah kejap!Abang Ujang siap bagi tips dekat aku cemane nak buat blog lebih menarik tertarik kebabooooom!!!


Masa aku telek-telek, belek-belek facebook, aku nampak ada sorang makhluk ALLAH ni cantek sangat!!!!Aku teruja gila tengok muka dia yang YA ALLAH cantek sangat. Komen punya komen, tetiba dapat tawu yang beliau ni pown ada jugak blog, aku pown, terus laju-laju terjah dan survey belog beliau. Hasilnya MasyaALLAH!!!!terbaik dari ladang, blog beliau cantek macam tuannye jugak!!!!!Pengisisan blog yang seriusly buat aku teruja! Hah nah amek ni link blog beliau dan empunya blog hokey??



ni empunya blog




Link blog beliau adalah seperti di bawah




LEEYANA RAHMAN




Okey, sekian pembuka entri untuk kali ini, lepas ni mesti aku akan merajinkan diri menjengah blog bersawang ini lagi...Till then, have a good day yea kawan-kawan!!!Jangan lupa terjah blog kawan-kawan saya yang hensem dan chantek nih~~~





Sekian, babai












No comments: