Kesayangan ;)

29 March 2012

Jantung Dah Tiada di Badan Sendiri

assalamualaikum



Tajuk memang betul-betul boleh buat semua orang luruh jantung taw??? Esok aku ada presentation pasal asignment yang lecturer aku bagi masa praktikal hari tu. Dia punya penilai orang luar, apa yang aku tahu, penilai ni memang hebat-hebat belaka. Mana x nya, sebelum nih aku present kerja depan lecturer aku je tahu???Present pown maen-maen je, sekali esok, hamekkaw, aku kene present macam present depan soltan!


Sekarang aku curi masa untuk ber'blog' sebab aku xnak orang ternanti-nanti entri baru. Gayanya macam ramai sangaatttttt dok bace blog aku. Ekh, terima kasih kepada follower blog aku yang dan menjangkau 110 orang dah...ALHAMDULILLAH... Ini semua pown jasa abg Ben sebab aku dok syok join je segmen yang dia offer. Ok lah, xnak cakap banyak, aku nak mintak tolong korang semua, doakan aku berjaya present esok dengan cemerlangnya sebab sekarang ni aku rasa berdebar yang amat sangat. Gementar pown haruslahhhhhh

















Tadi memang jantung tu dah xrasa ada dekat badan sendiri, bila dah baca doa tenangkan hati dan jiwa, mintak ALLAH permudahkan semuanya, barulah rasa tenang. Sebab tu bila rasa x tenteram, xtenang, memang aku akan prefer untuk berzikir sebanyak mana yang boleh. Memang hasilnya bukan macam kita bukak paip, air terus mencurah rasa sejuk, tapi nikmat yang kita akan rasa tu, berpanjangannnnnn....InsyaALLAH....Doakan aku semoga dipermudahkan urusan beb! =)




Sekian, babai







No comments: