Kesayangan ;)

28 March 2012

Kenapa Aku Addict Dengan Kamera

assalamualaikum




Korang semua jangan naik pening, aku masih lagi seorang budak yang menuntut dalam bidang sains kesihatan, masih lagi boleh nak cek darah orang, air kencing orang, semua tu alhamdulillah, aku boleh lagi nak melakukan itu semua. Cuma aku ada satu aktiviti yang aku gemar teramat sangat iaitu amek gambar orang, tengok orang punya gambar sambil mengimpikan nak ambik gambar macam yang diorang amek tu dan paleng peberet aku adalah tengok fotografer punya blog! Memang aku super duper trippler like!!!


Bukan apa taw, pada aku, fotografer adalah satu art yang seronok.Bermain dengan gambar dan warna adalah satu benda yang menarik. Dalam adik beradik aku, aku adalah salah seorang fotografer xberbayar dimana kalau amek gambar bolehla dikatakan cantik.happppptuiiiiiii puji diri sendiri. Tapi harini aku nak tunjuk kat korang dan suggest kan beberapa orang blogger yang pemes emes dan mereka ini semuanya fotografer terkenal. Diorang ni semuanya dah amek gambar untuk artis, shoot beribu-ribu pictas untuk pengantin dan bila aku tengok gambar yang diorang snap, aku pown terus rasa nak hire diorang untuk amek gambar wedding aku nanti. Berangan sampai kelangit ke tujuh , bila nak kawen aku pown xtahu. *____*



Cakap banyak kalau korang x tengok hasil tangan diorang sendiri pown x guna. Meh aku sajikan korang dengan pemandangan indah daripada mereka. Ni semua ihsan pakcik Google dan jugak daripada blog mereka sendiri. AKU SAMA SEKALI X BERNIAT MENCURI HASIL KERJA TANGAN MEREKA, MALAH SEGALA GAMBAR NI AKU AKAN LINKBANK KEPADA MEREKA.










hasil tangan jari jemari kreatif



homaigoshhhhh chantekkkk





hasil print screen sendiri





pelamin ni betul2 menggugat iman aku, flowers die memang chantek amat!!!









#2 AIZUL MARCELLO







BANNER BLOG BELIAU......





empunya blog







beliau dengan adiknya kak Irine Nadia yang sangat comel









#3 ANNAS EASKEY


ouh i like her....gambar ni hasil kerja tangan abg annas





itu diaaaa yg pakai spek tu empunya belog...











Aku belom pernah dan xpernah pown terima khidmat diorang untuk amek gambar ke hape ke tapi aku rasa macam nak hire salah seorang daripada mereka amek gambar masa aku convo nanti. Sekarang ni cuma planning je sebab nanti bila dah ada duit, mampu nak bayar diorang baru boleh deal betul-betul. Lagi satu, aku x menerima apa-apa bayaran bila promote satu-satu blog dalam blog aku ni. Aku saja je buat entri berdasarkan apa yang terlintas dalam kepala hotak aku. Lagipown aku memang suka tengok gambar-gambar yang diorang capture. nampak stylish dan setiap sorang daripada mereka seriusly mempunyai kreativiti masing-masing dalam capture sesebuah photo tew. Terserlah art diorang uols... Korang kalau dah nak mencuci mata sangat, apa lagi, gi terjah blog sensasi diorang dan tengok hasil tangan diorang. Aku mampu tolong yang ni aje.... =)






sekian, babai







2 comments:

asbesstos said...

hey cik tuan blog.. terima kasih banyak2 buat entry bout my photography. alhamdullillah atas nikmat yang diberikan saya still boleh tergedik2 snap pictures and glad u like it. dalam apa kita buat mesti ada passion walaupun tengah check air kencing pesakit. haha.

Thanks again :)

Hajar Yumi said...

huwaaa...bace entry lain ke???adesss kantoi pulakkkk..malu beb...dahla blog x semenggah...kalau incik tuan asbesstos boley snap pix untk suke suki dan jugak convo..saye lagiii suke...anda snap pix seriusly awesome!!!!nampak hidup taw!!!heeee teruja!!!!!kih3..mekasih singgah jengah blog picisan ini ;)