Kesayangan ;)

25 March 2012

Terjah Menerjah - Nurul Ain Blogshop & Farizafaisal Boutique

assalamualaikum



Dah lama sangat rasanya aku x ajak korang cuci mata dah merabakkan poket masing-masing dengan cara shopping dekat blog saja. Xperlu start enjin kereta, xperlu untuk berhujan berpanas di tengah hari semata-mata nak pegi shopping dekat mall.

Malas nak celoteh panjang-panjang, meh aku tadah mata korang dengan blog shopping terhawt di dunia.





Seperti yang korang semua tahu, aku dengan akak ni dah pernah ketemu dan aku dah berkali-kali beli beg dan jugak pashmina daripada beliau.Ouh sungguh friendly orangnya dan cantek jugak. Aku mengambik barang kecantikan yang aku tengah guna sekarang ni pown sebab dipromote oleh beliau.Memang aku terpengaruh sangat dengan beliau!!!hahahahaha, sampaikan member aku pown dah naek jelessss u!!!







tapi kebiasaannya kak ain xsempat nak upload kat sini, dah SOLD OUT taw!!!so, korang kene add facebook blogshop beliau yang ini









ni promote bag taw bukan org yang pegang beg.



sekarang aku dah ada 2 tudung cotton dari kak ain blogshop



beg kaler pepel yang bersembunyi di belakang beg pink ini telah menjadi milik aku




tudung ni xsempat nak beli lagi




Kalau korang rasa nak cuci mata, sila klik link yang aku dah bagi dekat atas tu, shopping sampai puas sebab aku memang sangattt berpengalaman membeli barangan daripada kak ain. =)






FARIZAFAISAL BOUTIQUE






Aku bet mesti dah ramai yang kecoh pasal blog ni, blog ni ada macam-macam kan???Aku pown dah ada experience shopping kat blog nih. Aku beli jam tangan jenama LOUIS VITTON. Sampai sekarang masih lagi hidup dan aku guna dengan agak ganas. Tali dia pown x pecah macam jam jenama murahhhh.




aku xpernah lagi shopping kat pashmina dekat blog ni tapi satu hari nanti aku pasti akan shopping sini... :)






jam dan handbag pown ada!!!!





purse dia menawan kalbu betol arhhh





Sekarang aku tengah usha 1 handbag ni, sampai juling mata aku tengok nak pilih mana satu. Korang kalau nak pilih, boleh jugak pegi dekat facebook beliau. Lagi mudah nak berurusan yea.




FB FARIZAFAISAL BLOGSHOP










SELAMAT BERSHOPPING GUYS!!!!! :)




Sekian, babai






No comments: