Kesayangan ;)

25 March 2012

Mari Kita Lihat Siapa Yang Jadi Follower Ke-100

assalamualaikum



Baru je pagi tadi aku isytiharkan yang hadiah untuk follower ke-100 belum lagi ditutup.Tapi aku langsung xsangka follower aku yang ke seratus adalah orang yang pemes setelah abg Ujang.


Meh korang saksikan sendiri siapa follower ke-100 aku yea..jeng jeng jeng....


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-






Korang nampak x sape yang jadi follower ke ONE HUNDRED tu?????
kalau x nampak, meh aku tolong besar kan lagi...




harap-harap korang dah nampak lepas aku besarkan ni.






Aku memang xpernah sangka pown yang blogger fofular akan follow blog sememeh aku nih. Homaigoddddd!!!!Lepas ni kene buat sujud syukur alhamdulillah tawu???Akhirnyaaaa azam tahun lepas aku dah terlaksana tahun ini!!!! =)



Terima kasih kepada abg Ben Ashaari sebab dah menambah bilangan kenalan blog saye... i likeeee!!!!Untuk pengetahuan korang jugak, aku untuk julung-julung kali dan pertama kali dalam sejarah, aku masuk segmen yang abg ben buat. Kalau korang nak tengok segmen ape. Ini dia segmen tu. Link blog aku pown dah ade kat situuuu...



sila alert dekat nombor 28 tu hokey????




Sekarang, aku dah pandai main print screen dah!!!!yaaahuuuwwwww....terima kasih dekat abg Ujang987 sebab langsung x kedekut ilmu nak ajar aku cemane nak printscreen. Mende ni da lame sangat aku dok tanye, terkial-kial xtahu nak buat cemane, sekarang aku dah tahu!!!yeay!!!Boleh senyum sampai telinga seba ada kawan abg blogger yang super baik hati!!! LOVE U OLSSS



Sekian, babai













No comments: