Kesayangan ;)

01 April 2012

Terima Kasih April ;)

assalamualaikum



Hai hai hai dan hai kepada semuaaaaaaaaa kawan-kawan tersayang saya~~~Alhamdulillah, ALLAH masih sayangkan aku dan bagi aku peluang untuk merapu di blog ini dan jugak bernafas di muka bumiNYA. Itu tanda kesyukuran untuk bulan baru iaitu APRIL.Bukan bulan ni je aku bersyukur, aku cuma rasa gembira sebab oleh berjumpa dengan bulan APRIL tahun ni.


Permulaan yang baru untuk hari pertama bulan APRIL aku boleh dikatakan indah. Bermula bulan baru dekat rumahku syurgaku adalah satu permulaan yang paling indah! Disusuli dengan kejadian indah di alam maya baru kejap tadi, ouh APRIL, silalah berbuat baik dengan saya. TOLONG TOLONG TOLONG~~~
Gayanya macam aku mintak tolong sebab dikejar oleh hantu bonceng. Ah, persetankan semua itu, janji aku bahagiaaaaa. Macam dah ke laut bunyinya tapi akan ku kejar ombak itu *wadderhell*   ayat tiru ayat dalam novel, padahal belom habes pown aku baca novel-novel aku tuhhh.








Untuk hari yang terindah ni, aku dapat berchatting dengan permaisuri mon. Permaisuri mon adalah permaisuri bulan yang tersangat comel di abad ini. Walaupun kenal dalam alam maya, tapi aku rasa macam dah setahun kenal dengan datin yang super comel. Permaisuri Mon adalah seorang sahabat baik kepada kak FEL yang chantik jelita di abad ini. Ouh berkata banyak tanpa gambar mesti membuatkan mata anda menjadi layu. Marilah sekarang saya  persembahkan makhluk ALLAH yang terindah!!!! =)










Datin ni sumpah comel!!!suka tengok beliau sebab dai punye konfident tu yang buat aku bersemangat nak up to date jugak sekali dengan dia. Ngeh3. Aku x pernah nak berharap dapat jumpa dengan orang-orang terkenal, yang retissss gilos macam Kak Ain, Kak Ayun, tapi kalau dah rezeki, aku hanya mampu bersyukur je sebab dapat berjumpa dengan diorang secara kebetulan dan x dirancang. Ouh, aku memang dah pernah jumpa Kak Ain yang super the gojes tuh, cuma aku x update dekat blog. Nanti aku update bagi korang baca hokeyyyy.


Sebenarnya sepanjang aku tulis blog merapu-rapu ni, aku xpernah harap ada orang baca, ada org follow ramai-ramai, Tujuan aku buat blog, tulis dekat blog adalah nak kongsi dengan korang apa yang aku alami, tukar-tukar pendapat dan membaca sambil tambah ilmu dekat dada. Nak kata buat duit???Aku x pandai guna nuffnang nak buat duit beb. Mungkin sebab diriku yang sedikit sebal ni, aku belom mampu lagi nak buat income guna nuffnang tapi aku berharap jugak 1 hari nanti aku boleh buat duit guna nuffnang tu. Kira x sia-sia aku menaip. hepphepphepp sape kate menulis nih sia-sia hah???Nak kene babap erk???Just joke yea kengkawan semua. Aku amalkan prinsip korang update aku baca, aku amek point yang penting, korang jual, aku beli, ngahahahahahhahaha.Bila puas hati, aku promote dekat orang lain. Kihkihkih. Haaa senang kan???Sharing Is Caring dude~~~



Aku dah merapu sangat dah ni, ape aku nak cerita pown dah kelaut, xpelah, aku tinggalkan korang dengan link blog datin howkeyyyyy.....









Sudi-sudikan singgah tengok permaisuri yang cute bersama ceritera sahabatnye. For APRIL....please be good to me =)




Sekian, babai







No comments: