Kesayangan ;)

05 April 2012

April Memang Best!!!!

assalamualaikum




Terima kasih banyak-banyak kepada bulan April nih sebab dah jadi terlalu baik dengan aku. Semalam memang banyak betul urusan aku, sampai niat nak update blog terpaksa dipadamkan dek kerana bz giler tahap cipan. Cipan pown x bz macam aku.


Dalam pada aku bz, aku x terlepas dalam mengikuti berita semasa, mana nak tau kalau-kalau terserempak dengan kerja kosong, aku pown mesti laju-laju uruskan segala perkara yang perlu untuk isi boranglah, segala bagainya.Tapi dalam pada aku sebuk tu, aku terjumpa sesuatu yang memang menterperanjatkan aku betul!!!! *bahasa pown dah x betul sebab terperanjat sangat*








Aku terjumpa seorang blogger yang disukai dan digilai oleh rakyat jelata dalam alam maya. Aku rasa sapa yang beli majalah Utusan semalam mesti tahu sapa yang aku maksudkan nih....





-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





beli paper sebab ade muka FL




huwaaaa...chomel ^___^






menang celebrity award beb... nanges!!!!





hepi sangat sampai tangan gegar







Belom dapat jumpa bertemu muka, melaga pipi, jumpa dalam paper pown dah kira beruntunglah. Aku memang teruja dengan kecerdikan, kecantikan dan segala ke yang ada pada dia. Awesome!!! aku bukan lesbian hokey???Jangan salah paham. =)






Sekian, babai






No comments: