Kesayangan ;)

30 April 2012

Penghujung April Yang Indah ;)

assalamualaikum



Semalam 28 April kan?Ada perhimpunan BERSIH kan???Ouh, sememangnya kami lupa. Tapi apa mahu buat, memang tarikh pemes bile kami berdating adalah sewaktu perhimpunan bersih. Sama jugak masa kali pertama berdating... ;)



Semalam berdating lagi setelah empat bulan memendam perasaan, bertentang mata melalui skype je. Macam duduk oversea je gamaknya. Macam ni lah keadaan hidup pasangan yang berpisah dek jarak.Tapi kalau jarak yang memisahkan, xda hal kalau saling percaya antara satu sama lain dan jujur mesti xde hal. ;)



Berjumpa untuk kali yang ke 4 dalam tempoh 10 bulan. Ya, aku tahu memang ramai yang akan kata aku riak, tapi ini bukan riak, ini adalah tips untuk kekalkan sesuatu perhubungan itu. Tips kekal dalam hubungan jarak jauh adalah kene sentiasa jujur dan percaya.Kalau xda dua sifat ni, bahaya!



Ekh, bila dah membebel macam-macam, entri nih pown dah semakin ke laut gayanya. Oleh hal yang demikian, marilah mulakan entri ini. Alamak, aku dah start praktikal kat Hospital Sultan Haji Ahmad Shah seminggu yang lalu. Aku bertugas kat makmal mikrobiologi untuk bulan yang pertama ni, SO, memang macam-macam tekanan perasaan sebab xhafal satu habuk pown mikrob yang aku belajar mase semester tiga dulu. Jangankan nak hafal, praktikal lagiiiiilahhhhh hancus. Tapi xpe, aku mengharapkan yang terbaik untuk masa akan datang nanti. Aminnnn.



Semalam aku pegi KL, pegi KL sebab nak berjumpa encik kejauhan yang berada di perantauan dan setiap detik dan saat dalam hati selamanya. Ayat xboleh nak jiwang lagi. Baik, sambung. Semalam hari konvokesyen beliau, so, disebabkan mak ayah dan famili beliau xdapat datang, aku dengan suka rela dan disuruhnya telah menghadirkan diri mewakili keluarga beliau. So, disamping menyibuk dapatlah jugak peluang berdating yang sukar ditolak ;).




2 budak yang kebosanan xda keje tunggu orang naik pentas amek sijil




org tengah suka nak amek gambar..beraturrrr




xpuas hati apehal????




one step closer, budak gemuk dengan galah




jumpe geng dah die...





merenung masa depan bersamaku..ekh2





aksi tali bra terlondeh...nak sangat pose macam ni






kawan yang hensem pewit




3 org sahabat in the house!!!




sesi photoshoot gewdikkk




camwhore tengok kasut sape cantik





Selepas habes majlis konvo, kitorang laju-laju patah balik UM dan terus tukar baju sebab bersedia nak pegi berjalan-jalan sekitar KL dan menghabiskan masa bersama! Lepas ni, entah berapa lama lagi akan berjumpa sebab biasalah, masing-masing duduk sangat jauh di mata walaupun tinggal 1 negeri sahaja tapi berlainan tempat. Jalan-jalan sampai penat, siap buat spot check dekat tempat kempen 'BERSIH 3.0' dibuat dan siap sesat-sesat jalan kaki, turun naik LRT bersama-sama. Semua itu sangat penat!Namun hepi.



Oleh kerana malam sabetu itu jugak beliau perlu kembali ke tempat kelahiran, so, tunggu beliau sampai naik bas, babai-babai, salamsalam rindu, nangesnanges sebab lepasni lambat lagi nak jumpa dan aku dan sahabat susahsenang pown kembali ke UM untuk meniti malam indah ;)





aktiviti wajib!










LAST BUT NOT LEAST

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Akhirnya jersi ni tersarung jua di badan kami!!!!!








Kepada dia, tahniah for your graduation day, dah dapat sijil, boleh dapat naik gaji yiahuw!!!!Segala harta benda yang saya bagi, jagalah sebaik mungkin. Bukan intan berlian yang saya bagi, tapi keikhlasan yang saya beri. Thanks for trying to fulfill my desired and i appreciate it most! U make my tears doesn't want to stop. :')





Sekian, babai




No comments: