Kesayangan ;)

20 April 2012

Keindahan April Lagi (-__~)

assalamualaikum dan salam Jumaat =)







Pejam celik pejam celik pejam xcelik-celik eh, melalut, dah masuk 20 April dah, kejap lagi bulan mei pulak kang kejap lagi dah hujung tahun...Masa ni memang betul-betul main kejar mengejar marathon dengan kita kan?Xaci betullah. hadeyh. -____-



Walau apa pown, pada aku, April nih banyak perkara yang dah berlaku pada aku, xkiralah baik, buruk dan macam-macam lagilah. Tapi buat apa kita nak cerita yang buruk ye dakk???Buat spoil mood pembaca nanti laju-laju tekan butang 'X' kat atas tu, ouh NOOOOOO.*emo tetibe*



Bulan April sekali lagi bagi kejutan kat aku. Bukan kejutan sangat pown, tapi lebih kepada peluang untuk aku sebenarnya. Aku dapat tahu pasal 1 bisnes online. Disebabkan kerja aku yang tersangat rajin nak online sampai kupa dunia. Aku memang xpernah tahu yang bile on9 FB ataw blog boley buat duit sampai beratus ribu. Sebenarnya aku tahu dan aku pernah di 'tagged' oleh beberapa rakan FB tapi aku langsung x tertarik sebab testimoni diorang belum berapa meyakinkan aku. 




Bila April datang, aku rasa semua benda ni macam anugerah, ALLAH nak bagi rezeki dekat semua tanpa kira pangkat, nama dan darjat. Tapi dalam sesuatu keindahan tu, mesti ada yang nak duga kesabaran dan kekuatan kita. Untuk masa sekarang ni aku belum boleh nak run bisnes tu lagi sebab modal belum mengizinkan. Xpe, aku xputus asa sebab kalau niat kita betul dan baik, insyaALLAH ada rezeki punya. ;) Untuk masa sekarang ni, aku hold dulu niat tu, bila masanya dah sampai, aku akan terus buat biz ni.yeayhhhhh








InsyaALLAH, yang terbaik itu datang dari ALLAH , asalkan niat kita betul, buat dan niat kerana ALLAH untuk orang lain...aminnnn... Have a nice Jumaat.... ;)






Sekian, babai








No comments: