Kesayangan ;)

01 April 2012

Indahnya Cantik Dalam Islam =)

assalamualaikum







Entri tadi adalah sebuah karangan, entri kali ini adalah majalah bergambar. Kalau korang tengok setiap gambar bawah ni, silalah pilih nak cakap GOSH CHANTEKNYA atawpown SUBHANALLAH, CIPTAAN ALLAH hokey???Aku saja je buat entri ni sebab dah lame sangat x menulis di blog kesayangan hamba. Orang-orang di bawah ada;ah orang-orang yang aku adore dari fizikal sampai dalaman beliau. Selamat cuci mata korang semua



HELIZA HELMI



homaigod chanteknya beliauuu




huwaaaaa macam ganas tapi seriously chantekkk




sopannye.



sape kate x ganas beb





filem terbaikkk



ini barulah idol semua orang...



ada brandname sendiri..shawls yg tutup semuaaa



mate tuuu booolattttt




alolololo suwetnyeee




SUBHANALLAH



akk kelasi kapal





















WARDINA SAFFIYAH












































Aku sangat adore mereka berdua. Ekh mintak maap erk aku taip masuk sekali bahasa inggeris, aku xtaw nak cakap adore dalam bahasa melayu tu hape. Maap erk???Bagi aku, aku , kalau kita nak tunjuk cantik kita dekat orang, xperlu dedah semua aurat kita. Kita tutup, pakai sopan-sopan macam ni pown dah ok kan???Selesa pown itu sudah pasti!!! =)


Islam itu mudah, cantik dan senang je....Hayati Islam, terasa keindahannya...





Sekian, babai







No comments: