Kesayangan ;)

05 April 2012

Permulaan ke Alam D

assalamualaikum


Bila dah remaja, mesti akan melangkah ke alam yang satu lagi yang lebih pemes orang kata alam orang-orang matured.kihkihkih.Xsangka sangat aku dah melangkah ke alam tu. Sebenarnya dah lama dah aku sedar diri sendiri dah dewasa cuma xnak mengaku. Sebab dari pandangan aku, bila dah dewasa nih, nampak macam orang tetua.puihhhhhhhh. Dah x boley nak act cute-cute lah kalau cenggitu *masalahnya cute ke*.Suda-sudahlah merepek hajar hoiiii. Back to the topic.



Sebenarnya aku sedar yang aku dah jarang update blog?Ini ke impian nak jadi seorang blogger tegar hah???Weyh dalam mimpi itu memang bolehla kalau dah pemalassss sangat nak update blog kan. Aku ada alasan kukuh beb sebab apa aku x update blog beberapa hari yang lalu. Bila dah dekat rumah, macam-macam hal dan urusan kene buat. Maklumlah, berlatih untuk menjadi seorang wanita yang bekerjaya dan serba oleh di masa depan heiiiii *semangat gila dohhh*.








Apa yang aku kecohkan ni adalah aku sekarang ni dalam proses nak mencari kerja, duk sibuk aku geledah, bongkar semua yang ada dekat rumah ni semata-mata nak cari kerja. Bila dah geledah dan menyepahkan semua benda, barulah ada kerja hendak di buat kan???Itulah sebabnya x update blog untuk sekian kalinya. Sekian. Ini semua adalah kenyataan yang tipu belaka. Kenyataan yang betul-betul kenyataan adalah minggu ini, aku dah siduk geledah intenet cari kerja. Kot-kot ada memane yang nak amek aku kerja nanti bila dah habis praktikal. ALHAMDULILLAH...



So, sekarang ni saja je cuba naseb, kalau ada rezeki, dapatlah, kalau xda, mungkin ALLAH dah tentukan rezeki tu ada nanti....insyaALLAH...
















Aku sekadar mencuba nasib...




Sekian, babai







No comments: