Kesayangan ;)

27 January 2012

Jakun Sebab Dapat Jugak Baucer Buku 200 Hengget~~~

assalamualaikum

Walaupun hari bersejarah ni berlalu minggu lepas, tapi aku pedulik hape, aku punye sukela nak cerita apa pown. Gosip panas, suam-suam kuku ke basi ke tetap aku nak jugak tepek dekat blog aku ni. Sebab name pown 'BLOG GUA, GUA PUNYA SUKA' la katekan....

Seperti yang semua pelajar di seluruh MALAYSIA maklum, mereka semua mendapat baucer yang bernilai RM200 daripada kerajaan yang baik hati untuk membeli buku!Beli buku sahaja paham x?Bukan TUKAR BAUCER SEBAB NAK PEGI SHOPPING! Oleh hal yang demikian, aku pown sebagai seorang PELAJAR yang sekarang menjalani LATIHAN INDUSTRI memang seWAJIBnya mendapat BAUCER BUKU ini hokeyy.


Pada hari khamis, 19 JANUARI 2012, kami pelajar yang telah di postingkan di HOSPITAL BENTONG telah mendapat baucer BUKU 1 MALAYSIA yang telah digembar gemburkan itu.




yeay!!!!saya jugak ade macam orang lain





muke terlebey jakun sebab dapat baucer RM200 je pown....macam dapat RM2000...







Bagus betul kerajaan ni bagi baucer buku, menggalakkan manusia yang malasss membaca macam aku ni untuk membaca. Bukan sekadar beli then simpan dalam kotak bawah katil, aku lagi lettewww.



Kebetulan hari selepas dapat baucer tu, adalah hari untuk pulang ke kampung bagi semua orang bagi meraikan HARI RAYA CINA. Sebelum pulang ke kampung, aku dengan bangga dan jakunnye nak jugak gunakan baucer buku tu untuk membeli buku. Ini adalah impak yang terlebih sebab dah terlampau lama tidak membeli buku, novel atau dengan ringkasnya sudah lamatidakmenjejakkankakikedalamkedaibuku.



Hari Jumaat, aku habes keje , bedezup terus naik KL dengan tidak sabar sebab nak pegi dating dengan kawan paleng baek dalam alam semesta. Sambil tu, shopping buku sekali dengan beliau. Hasil buku yang telah kami rembat adalah seperti berikit dan percayalah, buku yang dirembat harganya tidak melebihi RM50 tahu x??????



aku sampai sekarang xpercaya yang aku beli buku nih...ISLAMIK ooooo




''CINTA BERMULA DENGAN SENYUMAN, MEKAR DALAM DOA DAN BERAKHIR DENGAN TANGISAN''






ini adalah adik kepada girlfriend yg membaca buku yang kami beli sewaktu date  bersama



Semua ni harganya cuma RM50 je tahu???











Sekarang ada lagi RM150 baucer tu dalam simpanan aku, ada sesiapa nak ajak aku pegi karnival buku sedunia ke???Yang aku boleh jadi rambang mata dengan pilihan novel yang banyakkkkkk sekali serta menghabiskan baucer BUKU 1 MALAYSIA ni dengan betul???







Sekian, babai






No comments: