Kesayangan ;)

15 January 2012

Masa Untuk Merindu-Rindu

assalamualaikum



Malas rasanya nak tulis banyak-banyak, cukup nak meluahkan rasa kerinduan yang melampau sebab memang betol-betol rindu dekat dia. Rasa dah berbulan lamanya x jumpe. Masa dulu-dulu pown belom puas nak melepaskan rasa rindu yang membara dalam jiwa raga ni. Sekarang apetah lagi, bila dah dewasa, lagi membuak-buak rasa rindu tu pada beliau.



Aku rindu dekat kereta beliau yang memang senang untuk dibawa kemana sahaja, tanpa memikirkan kebimbangan, beliau sanggup memberi aku peluang me'ngerja'kan kereta beliau itu. Giler bagus punya orang.



Baru-baru ini hari lahir beliau, sedey sebab  setiap kali bufdey beliau, aku mesti xdapat nak wish depann-depan dengan beliau. Sedih woooo.....Tapi apa boleh buat, walaupun pertalian kami memang sangat kuat, tetapi jarak tu dah buat kami terpisah jauh paham x????Korang mesti pening sebab duk puas pikir sapela makhluk yang aku dok sebuk cakap nih....




-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

SITI HAWA BINTI YUMI







beliau adalah seorang nurse...





bersama brown broonze beliauuu




konon muke poyo lettew





raye taon lepas!!!




peaceee





adik bawh aku dengan kakak paleng aku sayang




tangan xbedung sebab tu bergegar




kami budk yang belom kawen lagi




nampak x muncung tu dia belajar dari sape????





aku jugak yang suruh dia pose macam ni



bajet chomel  lettew




knon nak pakai jugk selendang macam aku....



Kadang-kadang ada kakak orang kate susah, pada aku, ada kakak lagi senang, seronok sangat3.Bukan apa, ada kakak, boley paw bile die dah keje, nak mintak topup pown senang, kalau ada baju dia yang dah xmuat, aku kebas.hahahahaha, pastu bile rasa macam sesak sikit, beliau lah tempat aku mengadu kalau rasa macam xnak mintak dekat mak. Lagi satu, bile nak gile-gile, aku ade dia, dia adalah seorang kakak yang memang gile sporting, pemurah pown pemurah giler vavi.Kadang-kadang rasa serba salah sebab nanti macam menyusahkan dia pulak mintak duit yang dia guna nak bayar segala barang dia. 


Umur dia dah 25 tahun dah pown menjelang 11 JANUARI lepas, tua dah kakak aku ni, aku dengan dia beza umur adela dalam 3 tahun. Pandai mak abah merancang, selang 2 3 tahun dapat sorang anak.hehehehehe. Untuk kakak awe yang sangat hajar sayang, i lebiuuuu.Ini adalah entri bodek....hehehehehhe





Sekian, babai





No comments: