Kesayangan ;)

02 January 2012

2012 Di Dusun....Korang Hado????

assalamualaikum



Ini adalah entri petama dalam tahun 2012, niat di hati memang nak update blog ni semalam, tapi disebabkan oleh kaki dok syok sangat berjalan kesane kemari, ke hulu ke hilir, memang dah selamat tinggal kepada blog yang tidak semenggah namun dicintai ini.Tahniah kepada diri sendiri.


Untuk entri permulaa tahun 2012 ni, gua secara rasmi nak tukar pengganti diri yang selame ni gua sebut kepada pengganti diri AKU. Mungkin dengan tukar kata ganti diri tu, lebih mudah dan sedikit sopan.*muntah pepel+hijau*.


Semalam mengikut perancangan, kami(sebahagian bebudak rumah yang meraikan tahun 2012 di Bentong) akan meraikannya di KUALA GANDAH, untuk melihat gajah-gajah bermandi manda di samping menangkap gambar bersama gajah dalam realiti. Bukan dalam alam maya. Antara pose-pose yang telah kami impikan adalah seperti berikut














Apabila diimpikan sekadar daripada luaran memang tersangatlah indah hendaknye, namun apa yang kami rancangkan sejak dari malam tidaklah dengan jayanya terlaksana. Masa pagi hendak bertolak ke destinasi percutian, something telah berlalu kepada famili abg driver kami iaitu salah seorang daripada sepupu abg driver telah meninggal disebabkan eksiden langgar pokok dan tengkorak arwah dah lari 1 inci daripada kedudukan sebenar. Kasihan.



Kami tetap meneruskan perjalanan tetapi perjalanan ke kampung abang Ery. Bile sampai dekat kampung abang Ery, kami pown sangat eksaited sebab rumah abang Ery terletak di dalam dusun. Teramat seronok dan indahnye....



dengan kenderaan ini kami tiba di KG BOLOK..





tadaaaa....manggis freeeee dan besarrrrr








4 perempuan yg turut serta in the club...






oshe





ni khazanah yg berjaya di rembat...




limau yg hebat n gojes...







tuan rumah pown adeeee






manggis besar gabak..korang ade x???










Selepas merayap-rayap di dusun orang, kami pown nak kene balek sebab abang Ery kene attend kebumi sepupu die....



Tahun 2012 kami raikan di dalam dusun orang dengan hepinye....








Sekian, babai











No comments: