Kesayangan ;)

14 January 2012

Berpoya-poya Di Times Square

assalamualaikum



Lagaknya macam orang dah sepuloh tahun x penah pegy BERJAYA TIMES SQUARE tuh, bukan sebab xpenah pegy, sebab yang paleng utama adalah jarak yang jauh antara JOHOR dan jugak KEYELL, dan terdapat jugak sebab yang lain, malas nak cerita. Kalalu cerita memang habes sampai tahun depan entri ni.


Cerita ni dah basi tapi pedulik hape nak jugak cerita. Minggu lepas hari yang sama dengan hari ini, hari sabetu, aku dan 2 orang kawan serumah telah berjaya menjejakkan kaki ke KUALA LUMPUR untuk berhunggah hunggah di sana. Al maklum ajela, duit PTPTPU telah masuk dan dengan baki duit yang ada, kami pown dengan tidak sengaja, telah amek kesempatan untuk menggunakan sedikit duit itu untuk bershopping. Almaklumle, bukan selalu pown bershopping, sekali dalam beberapa bulan. Elok la jugak tu, ade orang kate, terapi minda.


Pengalaman yang paling kami  tidak sangke adalah akan pegi ke KL balek ari macam kata Mira, my bestie, macam pegy pasar malam. Kitorang berjalan dari Times Square dan pergi ke Low Yatt dan kembali ke Times Square, gile x???Memang  giler pown , tapi dalam pada kitorang jalan-jalan tu, memang ada sedikit kegilaan dimana orang yang ramai dan cuaca yang panas. Nak berenti kejap dekat memane jalan pastu tido kejap pown ade jugak.


Kitorang naek bas tingtong pukul 8.45 pagi, pastu sampai dekat PEKELILING pukul 10.15 lebih kurang. Amek monorail pegi Jalan Imbi dengan harga RM2.10 je, terus pegy dekat TIMES SQUARE. Sampai dekat Times Square, dah nak tengahari dah pown, so, pegy cari makanan dulu, ape-ape hal pown, memang tu yang penting, kalau perot lapar, memang apeeee pown x jadi. Kitorang pown cari fast food untuk lunch kitorang, mentang-mentang memaseng dah lame terpisah dengan McD, semua memang nak melantak McD je.






peace, name saya nazirah



introduce saerah yg gomel n gojes




akhirnye dapat jugak makan PROSPERITY!!!!!yeay~~~




yummy3.....lunch makan bubur je...



cemane agaknye keadaan manusia yg melantak cenggini...





manusia punyelah ramai mase nih...




air yg masam-masam sedapppp




mengidam dah lame, baru dapat makannnn





kalau dah namenye pompuan, nafsu tengok handbag semua ni memang x boley lepas



kasut murah-murah weyyyyy




singlet murah RM6 je taw~~



nampak x????CLEARANCE CORNER tawu???






kedai ni comel, macam mahal padahal barang dalam tu murah ajeeeeee





datang lagi sekali seriusly nak jugak masuk kedai ni!!!!





tetibe je dekat depan pintu utama dia ade pokok sakura yang gilerrrrr besarrr nih...




gambar kejap...





sera lagiiii


















Memang x puas jalan-jalan haritu, rasa nak pegy lagy, xpe, nanti memang nak pegi lagi pown. Hehehehehe, mentang-mentangla Bentong dengan KL cume bape minit, memang bahagia aku nak turun naek KL tu...




Sekian, babai







No comments: