Kesayangan ;)

01 May 2011

Jom Jom Jom Heboh Kepoh Kepoh

assalamualaikum




Semalam gua cipta sejarah. Untuk yang terulung-julung kalinye gua menghadirkan diri pegi JOMHEBOH beb!!!!! Memang giler sakai jakun gua nih, maklumlah, baru petame kali pegi kan, tu yang eksaited terlampau nih. Kebetulan masa ade JOMHEBOH ni, gua pown sekali nak balek kampung, maklum arh, orang abes sem dah. Pepagi bute gua dah bangun semate-mate nak pegi kat JOMHEBOH tu, bangun pagi, siap-siap nak pegi TERMINAL MAKMUR  , nak letak barang siap-siap kat sane. Dah tu, xkan gua nak heret bagasi gua yang boley sumbat budak kecik umo 6 taon kat dalam tu pegi jalan-jalan muke selambe tempe menepek dekat situ ke???Memang haram la weyh!!!!



Walaupun dengan matahari yang mentertawakan gua dengan Ain yang berjalan terkedek-kedek dekat JOMHEBOH tu, kitorang memang gagah giler mencari-cari memane artis yang ade dekat situ semate-mate nak begambo.Maklumle , nak buat bahan nak cerite, nak dok menghangjeng-hanjeng sesama sendrik nanty. Manela taw kan, dah memang kepupudan idea giler, xde mende nak nyembang kat facebook, elok jugak kalau citer pasal JOMHEBOH ni.



Mase masok dekat pekarangan padang tu, kitorang memang eksaited giler babeng. Macam hanjeng jumpe tulang nak makan dengan lahapnye. Kesian giler kan kitorang?Jalan-jalan dengan seronoknye sebab nak amek gambo dengan artis je padahalnye pown, naseb baeklah memang poket ade habuk je, segala macam haram jadah yang ade dijual murah-murah dekat JOMHEBOH tu hanya dapat dipandang serius dengan mata yang sayu jerk.








Masuk pandang-pandang jeling-jeling dekat semua booth, sampai dekat satu booth Cerekarama TV3, teros tertarik nak masuk sebab kat situ ruang dia macam besar sikit, pastu ade promosi drama JUVANA yang akan ditayangkan kat TV3 bulan MEI nih. Memule gua xmacam nak duk menebeng lelame kat situ sebab panas giler beb kat situ!Japgi, mase gua nak toleh belakang tu, ade someone nih duk jalan-jalan sambil passing kalendar FILEM NUR KASIH THE MOVIE.Gua pown xperasan sape orang tu sebenarnye.Korang nak taw x sape????



Pelakon-pelakon NUR KASIH sebenarnye baru nak masuk dekat situ, gua memang xperasan langsung, yang bagitaw gua, Ain arh, sape lagi. Gua xtaw nak cakap pape, gua hepi giler dah dapat jupe diorang depan mae gua. Gambar agak cam haram sikit sebab gua belom mampu nak beli kamera DSLR ke kamera canggih-canggih lagi ek.





comel!!!!




poster nur kasih the movie...






romantik giler weyh...auw auw auw





Fizz Fairuz giler slumber!!!







real nih beb!!!





Remy Ishak cam serabai sikit mase nih...




nak sign sikit...






mase tu panas gilerrr beb, makeup Tiz Zakyah nih dah cair dah, Remy Ishak dah berpeluh-peluh dah





Giler slumber arh Fizz Fairuz nih..




Bile dah puas amek gambo diorang, keadaan pown maken bahang mase tu, maklum arh, manusia dalam booth tu dah ramai giler, ade jugak yang x paham bahasa. Ada makcik tu siap macam nak treat si Remy Ishak dengan Fizz Fairuz nih awek dia plak. Gua dah puas pikir, makcik nih datang dengan sapelah agaknye. Tiz Zakyah memang cantikkkkkkk giler siooottttttttt tengok life depan mata, yang Remy Ishak nih x berapa nak cakap sangat sebab masa tu panas, orang pown ramai, kesian diorang. Fizz Fairuz nih plak, gua xbley bayang cemane dia boley jadi Ustaz dalam citer Nur Kasih tu sebab kat luar memang selamba badak dia nak perli orang, memang xnampak gaye seorang ustaz taw!



Lepas booth tu, kitorang g jenjalan lagik dekat booth tonton.TV3 , ade ONE NATION EMCESS plak kat situ. Dapat jugak nak amek gambo sepam dua. Janji dapat amek. Mimi, yang gurl dalam ONE tu, memang badan lentik dan lembut giler.Suke gua tengok die menari.Macam getah dowh badan dia.



cantek badan dier!!!



Lagi satu, tujuan utama gua nak pegi sangat dekat JONHEBOH ni, nak jumpe AYUNAR , memule memang dah tawaf, hampir putus asa, tapi at last! Dapat jugak jjumpe dengan Cik KHAIRUNNISA BT ABD RAHMAN ni, cantek orangnye, comel, cute jerk.Gua nak mintak maap kat ayunar sebab mase gua bertandang dekat gerai beliau, gua xbeli pape pown, gua sebenarnye blurrrr sikit pasal tempahan inner on9 beliau tu. Sekarang gua dah taw, kire senang arh nanty gua nak order. Korang caye x yang gua dapat jugakkkkk jumpe dengan AYUNAR nih???Ini buktinye...



korang jeles x???saje bagi gambar nih palenggg besarrr kat entri nih






Kepada Ayunar, mekaseh nak amek gambo dengan saye erk...hope dapat berjumpa lagi di laen waktu...




Sekian, babai






















No comments: