Kesayangan ;)

05 May 2011

Jumpe Heliza Helmi

assalamualaikum





Arini memang hepi gile sebab dapat jumpe dengan artis pujaan ramai. Sapa lagy kalau bukan HELIZA HELMI.



Gua terlampau hepi sampai x boley nak tido malam sebelom buat entri pasal heliza nih. Malas rasanya nak bebel banyak-banyak sebab masih lagi dalam mood kegembiraan terlampau nih.



Gua jumpa heliza pepagi buta lagi. Dalam 2 versi taw! Versi lama dengan versi baruuuuu.





VERSI LAMA






boolat mate heliza....nak cungkil boley???





ini memang heliza...






























Gua jumpe majalah DARA yang lame, tu yang gua buat perbandingan antara heliza yang dulu dengan sekarang tapi dari segi penampilan arh. Yang laen-laen, gua yaken heliza masih tetap yang dulu.




VERSI BARU  ^___^






huwarh chantek giler!!!!




kalau heliza kawen memang cun abessss






ouh really love it...












dalam majalah DARA yang terbaru taw!!!!





ouh comelnye awak..nak ngorat...







seriously chantek da boom!!!!





perhhh lawa giler mata...




Memang secara realiti gua xdapat jumpe dengan Heliza depan-depan, gua nih orang biase jerk. Tapi gua harap sangat dapat jumpe dengan Heliza nih sebab dia chantek yang amat dan dia ikon muslimah remaja. Really loved her!!! ^_^





Sekian, babai






No comments: