Kesayangan ;)

03 May 2011

Indonesian Movie Yang Baru Addicted

assalamualaikum



Tady baru jerk dok men webcam-sebcam dengan bestfirend gua yang paleng gua sayang tight-tight. Amirah Shazana, kononnye soh teman dia study. Memang hebat teknologi sekarang. Walaupun dia kat KL, gua kat rumah, still boleh teman blaja, study same-same, bagy idea sesame. Memang superb taw teknologi zaman sekarang.



Gua siap boleh pegi ajar adik gua wat homework, solat , makan, borak-borak dan bermacam lagi aktiviti sampingan yang gua buat selaen menerjah blog kesayangan-kesayangan gua. Bile mira dah start study, gua pown pegy tengok tv, g bukak blog memane yang dah hapdate, dengar lagu arh , memacam lgai lagi lar.Tapi tetibe mira bagy gua satu link nih, suroh gua pegy layan jap sementare dia nak study sikit.



Gua pown hape lagy, rembat link tu teros tengok ape isinye. Rupe-rupenye cerite 'best' dia bagy kat gua. Memang best pown citer tu. Naseb baek gua pulang kekampung , rumah gua pown dilengkapi dengan khidmat pakcik STREAMYX yang begitu baek hati loading dengan kadar yang amat segera sekali. Memang terbaik perkhidmatan pakcik STREAMYX ni. Kalau gua dekat Kuantan, memang terberak arh tunggu  line berokband yang teramat laju tu nak loading , silap aribulan dah tdo, bangun esok pagy x setel lagik loading.


Citer yang gua tengok nih adelah......






BUTTERFLY


Citer nih citer Indon taw, tajuk macam mat salleh jerk. Citer nh pasal kawan-kawan yang berjumpa tanpa sengaja. Masa kelam kabut nak jalan masuk kelas dekat universiti, terhantuk kepala, teros jek jadik geng. Dalam geng nih ade sorang laki, (Fano) , 2 pompuan , (Desyy dengan Tya). Dessy nih gurlish sikit manakala yang si Tya nih ala-ala kelelakian sedikit. Maklum arh, citer Indon kan.




Fano, Dessy, Tya





Diorang nih suke giler travel, jalan-jalan pegy tengok keindahan alam lebey kurang camtu arh. Nak senang citer family 2 budak pompuan tu memang ade masalah arh.Masalah ape, gua xnak citer, kang x seprise plak n korang xmao tengok.


eyp3, dont look back taw





Hero die, Andhika Pratama yang jadik Fano tu larh. Hensem kot tapi dalam citer nih x berapa nak nampak.Gua agak sedey arh sebab xdapat nak tengok part dia ensem tu.Hahahahaha. Mira tengah angau dengan dia nih siap buat profile pic kejap dekat facebook kowt.Memang macho lah hang mira weyh!!!





Tempat diorang nak pegy bercuti jenjalan habeskan minyak kete tu  memang agak pelik arh tapi tempat tu realiti taw! Macam gambar kat bawah nih.



macam pokok mati tapi tempat nih ade.




Untuk korang yang nak tengok citer pasal betapa kuatnya persahabatan 3 member nih, Check It Out!!!!!









Korang boley jer tengok citer nih abes sehari, alah, kejap je pown, daripada korang dok tengok citer korea berulang-ulang kali sampai lapahplohlapan kali tengok tu xpe plak kan....

nih pic dalam cter gua curik dari pakcik GOOGLE, Tya ngan Fano



 Korang pegilah tengok erk??Sambil usha blog dia nih. Gua rase blog dia cool beb.Seronok je tengok blog dia boleh upload movie siap bhaiii.





Sekian, babai

No comments: